Gynegon lääkäreistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenna

Vieras
Onko Oululaisia paikalla ja sellaisia jotka olisi käynyt Gynegossa?Kauhea määrä lääkäreitä siellä ja aikaa kun varaan niin mietin että kelle varaisi ja kelle ei kannata varata.Ainoa ehto pitäisi olla ettei saa olla mieslääkäri joten suositelkaa jotain hyvää naislääkäriä tai ei sitten niin hyvää.

Se on Gyneko ;) Täällä ei vissiin saa kertoa nimiä?

Listassa toisena oleva lääkäri on hoitanu mua oys:issa ja gynekossa. Ei yhtään huonoa kokemusta ko. henkilöstä! Kolmanneksi viimesestä on huonoja kokemuksia.

http://www.gyneko.fi/index.jsp?pid=16

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Se on Gyneko ;) Täällä ei vissiin saa kertoa nimiä?

Listassa toisena oleva lääkäri on hoitanu mua oys:issa ja gynekossa. Ei yhtään huonoa kokemusta ko. henkilöstä! Kolmanneksi viimesestä on huonoja kokemuksia.

http://www.gyneko.fi/index.jsp?pid=16

Kaveri on käyny listassa kuudentena olevalla, eikä silläkään oo huonoja kokemuksia.

=) Aijaa ei saa nimiä sanoa no sitten,mutta kiitos tuosta jos sitä koittaisi saada vaikka sille.Tuskin sieltä nyt kannattaa kysyä kuka olisi hyvä kun sanovat tietenkin että kaikki on hyviä =)

Mäkään en ole tuolla Gynekossa käynyt mutta Oysin puolella mua on hoitanut numerot 6,26,41 ja 18.Tosin noista muutama oli miehiä joita et halunnut mut laitoin nekin silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenna:
=) Aijaa ei saa nimiä sanoa no sitten,mutta kiitos tuosta jos sitä koittaisi saada vaikka sille.Tuskin sieltä nyt kannattaa kysyä kuka olisi hyvä kun sanovat tietenkin että kaikki on hyviä =)

Mulle jäi gynekologi kammo tosta kolmenneksi viimestä. Ku aloin käymään toisena listassa olleella, niin ei oo enää yhtään kammoa. Kerroin lääkärille tosta huonosta kokemuksesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Mulle jäi gynekologi kammo tosta kolmenneksi viimestä. Ku aloin käymään toisena listassa olleella, niin ei oo enää yhtään kammoa. Kerroin lääkärille tosta huonosta kokemuksesta...

Ainaki yleensä nimet poistetaan, niin parempi ettei niitä kirjota tänne. :)

Isosti kiitos tästä kaikille.Mulla kammoa jos kenestä ja kauhulla menen tuonne muutenkin =( mieslääkärillä olen joskus käynyt ja ei enään.

Sun kannattaa ehdottomasti kertoa kammosta, niin lääkäri osaa ottaa sen huomioon. :)

Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Kyllähän nimeltä saa sanoa. Pentti Jouppila, sen nimeen vannon! Mahtava mies, varsinkin jos kammoinen ihminen. Naisista yleensäkkin mulla on vain huonoja kokemuksia.
Pentti \o/

kohta tämä ketju poistetaan ku kerroit nimen. :( ei täällä ainakaan ennen oo saanu kertoa nimiä.

Kyllä saa kertoa virassa olevien nimejä, julkisuuden jne. Katsokaa vaikka finlexistä. Eihän se salaisuus ole, ketkä työskentelee gynekossa, vai onko?
Menee kyllä kummalliseksi, jos sananvapautta kaksplus näinkin paljon rajoittaa.

Kyllä saa kertoa virassa olevien nimejä, julkisuuden jne. Katsokaa vaikka finlexistä. Eihän se salaisuus ole, ketkä työskentelee gynekossa, vai onko?

kerranki poistettiin, vaikka henkilö on julkkis ja viesti oli asiallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

Julkkis on eriasia kun esim ap:n kyselemät lääkärit.Aina on täällä näistä lekureistakin saanut nimet sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:

Julkkis on eriasia kun esim ap:n kyselemät lääkärit.Aina on täällä näistä lekureistakin saanut nimet sanoa.

Lääkärit on yksityishenkilöitä, vaikka niitten nimet onki mainittu jossain. julkkikset on juliksesti esillä lehdissä, tv:ssä netissä.. Usein jukkiksista on kerrottu tarkkaan asioita, toisin ku yksityishenkilöistä.

Tähän asti olen käynyt Gyneko ja hyviä kokemuksia. Mutta viimeisen kerran kun kävin väitettiin asiaa toisin olevaksi kun itse lausunto antoi ymmärtää. Vai oliko ovelaa josko tulisin uudestaan niin saisi lisää maksattaa mahdollisesta käynnistä.. esim. Lausunnosta; " Odotetaan papatulos, mahdollinen kolpiitti. Koska nyt oireeton, ei kiirehditä aloittamaan hoitoa ennen tulosta. Papatulos kirjataan sairauskertomuksiin kontrolli-/hoito-ohjeineen. Valmistumisesta viesti. Kontrollit parin vuoden välein riittää, ellei uutta voinnissa ilmene sitä aikaisemmin."
Kului todellakin viikkoja ja otin yhteyttä sain tympeän soiton Gyneko. väitettiin että tullut tulos/ lausunto kertoo ettei ole mitään kolpiitti eli tulehdusta ja muutenkin kaikki ok. Kerroin Ed. Lausunnon sisällöstä mutta sain tympekaisun siitä että aina kun Papa tulos tulee siinä on kaikki tulokset myös tuo tulehdus... Kiva lääkäri väittää toista kuin kirjoittaa ja kertoo toimenpiteen yhteydessä... Jäipä p...ka fiilis palvelusta.

Joo soittelipa paikkaan kertoakseni josko saisin vaihtaa eri e pillerit kun kerta käyttämäni pillerit poistuneet yllättäen markkinoilta ja lisää en saa ois vähän kiirus.
No jäin odottamaan vastausta,reseptiä. Ei ei ole vastaavaa ja ehdoton halu tutkimuksiin toimisto täti soittaa Gyneko.
Ihmettelin koska minipilleri syöneenä tiedän että väite ei ihan täysin pidä paikkaansa.
No menin paikalle .... Kas kummaa gynekologi sanoi olikin että löytyy pillerit ja tutkimukset päälle ....kun että olisin saanut lääkkeen 18€/pkt niin nyt sain maksaa 234€ että silleen...

Joo Gyneko yleensä yksityisenä toimijana. Raha näkyy kelpaavan olin pyytämässä markkinoilta poistetun ehkäisypilleri tilalle uutta . Väitettiin ettei ks.samanlaista pillereitä ole ja tulla käymään gynekologilla.
Kas kummaa kun menin paikalle heti ensimmäisenä kerrottiin uudesta pillereistä?
Niitähän vastaavia ei ollut josko ollenkaan ks.ehkäisymuotona. Saivatpa nyhdettyä 233€ kun että olisin maksanut 18€ pillereistä ja reseptiuusinta maksun...jne. Jäipä p.... Maksu suuhun palvelusta.

Yhteistyössä