GYMSHARK HUIJAUS!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Älkää tilatko mitään sivustolta ”gymsharkeufinland”. Tilasin kyseiseltä sivustolta treenivaatteita lähes 100€ edestä, sillä sivusto näytti Hyvin luotettavalta ja aidolta. Pian sain ilmoituksen että paketti täytyy tullata, ja tein näin sillä ajattelin että vaatteet vain lähetetään muualta, mutta kun hain paketin eilen postista, sain miesten likaiset aurinkolasit jotka oli lähetetty Kiinasta. Sivuston tuotteet siis ovat olemattomia ja nämä lasit sain vain jotta saataisiin tullista maksut, jotka vielä tullasin treenivaatteita eli summa olisi ollut paljon pienempi jos olisin tiennyt niiden olevan nuo lasit ja tulla ut ne aurinkolaseina

Sori, mutta :ROFL:

Onkin näemmä tosi luotettavan oloisia kauppoja kun googlettaa gymshark. Siitä aina tietää, että huijarit ovat liikkeellä kun tavuviivan paikkaa siirtelemällä on luotu useampi samalta näyttävä verkkokauppa vain tietylle brändille. Vertaa vaikka siihen kun hakee adidas, niin ei sieltä tule ensimmäisenä osoitteita adidas-fin ja fin-adidas ja adidas-international. Tulee virallinen sivu ja sen jälkeen ihan oikeiden tunnettujen jälleenmyyjien sivustoja.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Oon just alkanu ihmettelemää että missä paketti viipyy kun tolasit trikoot, 25.9 ja ei näy ja maksanu kaikki tullit yms eli onkoha mua huojattu?? yritin kirjautuu sinne sivulle nii väitti et ei oo tunnuksia vaikka sillo ku ostin ne niin seuraavana päivänä toimi no tein uuen ja eihä sielläkää ollu mtn ostoksista eli mun vaattet vissii lähti johonki mongooliaan...

Gymshark tekee hyviä treenivaatteita, mutta opetelkaa ihmiset tunnistamaan aidot luotettavat sivustot.
Sitä se teettää kun päivät pitkät vaan tiktokkaa/instailee, netin muu normaalikäyttö ei taivu.🤷‍♀️

Normaali netinkäyttäjä tunnistaa välittömästi huijaussivustot ja skämit.

Myös postipakettien toimituksessa on huijauksia vaikka kuinka paljon ”kamat jääneet tulliin maksa sitä sun tätä” jne.
Ymmärrän että voi sekoittaa kun huijausviestit (saapumisilmot) osaavat usein tulla juuri kun olet tilannut paketteja. Mutta älkää menkö halpaan. Pistäkää viesti selaimen hakuun niin saatte vahvistettua huijauksen. Monet ihmiset keskustelevat samasta huijauksesta.

Yhteistyössä