Gymboree vaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Mistä niitä saa ja mitä maksaa? Myydäänkö liikkeissä vai netissä? Monia ihanuuksia olen nähnyt kirpparilla mutta niillä on aika hunajainen hinta... eli mitä ne maksaa uutena.

Gymboreetä myydään gyomboreen sivuilla. Suomesta niitä ei saa kuin huutonetistä (tai kirpparilta, hyvällä tuurilla) Myös Ebaystäkin saa, siellä paremmat valikoimat kun gymboreella.
Hinnat vaihtelee paljon, kannattaa gymbon sivuilta käydä katsomassa.

Mä olen tykännyt tosi paljon Gymbon vaatteista ja kengistä. Minusta niissä on hinta-laatusuhde hyvä. Tilaan paljon just Gymbon nettikaupasta ja jotain myös silloin tällöin Ebaysta. Ainut huono puoli on nuo perhanan tullimaksut. Jos joutuu paketin tullista hakemaan, saattaa vaatteiden hinta olla suht kalliin puolella. Huutonetissä myyn niitä sitten pois. Enkä harrasta ylihinnoittelua, varsinkaan jos vaatetta on pidetty useamman kerran päällä :)

Tarkoitin tuolla että tullin jälkeen vaatteiden hinta tuntuu kalliilta. Hintahan nousee, jos laskee siihen päälle arvonlisäverot (mitä minä olen joutunut useamman kerran maksamaan). Laskeskelin, että se on pikkiriikkisen halvempaa ottaa isompi paketti ja maksaa alvit kuin tehdä monta pikku tilausta (silloin menee paljon rahaa toimituskuluihin).

Yhteistyössä