"Grönlannin pohjoisissa osissa oli kauan sitten 11–19 astetta lämpimämpää kuin nyt ja luonto viheriöi."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

19 astetta lämpimämpää Grönlannissa. Eikös se nykyisen totuuden mukaan tarkoittaisi maailmanloppua?
Maailma loppuikin. Tämä on nyt se seuraava.
 
vierailija
Nimi kertoo mitä?
Grön = vihreä

”Väitin vuonna 2005, että dna ei voi selvitä yli miljoonaa vuotta. Tässä me olemme nyt, yli kaksi miljoonaa vuotta vanhan dna:n kanssa”, hän sanoi BBC:n mukaan.”

Tiede kehittyy. Mukava köllötellä eläkeläisenä ja selata nettiä. Entiset työkaverit jatkavat tutkimuksiaan laboratorioissa, maastoissa ja kuka missäkin.
Minua naurattaa, kun joku persu nimittelee minua tällä palstalla siipeilijäksi.
On minua tosin joskus sanottu myös enkeliksi. Muistutan kuulema vastaavan tv-sarjan Monicaa.
 
vierailija
Grön = vihreä

”Väitin vuonna 2005, että dna ei voi selvitä yli miljoonaa vuotta. Tässä me olemme nyt, yli kaksi miljoonaa vuotta vanhan dna:n kanssa”, hän sanoi BBC:n mukaan.”

Tiede kehittyy. Mukava köllötellä eläkeläisenä ja selata nettiä. Entiset työkaverit jatkavat tutkimuksiaan laboratorioissa, maastoissa ja kuka missäkin.
Minua naurattaa, kun joku persu nimittelee minua tällä palstalla siipeilijäksi.
On minua tosin joskus sanottu myös enkeliksi. Muistutan kuulema vastaavan tv-sarjan Monicaa.
Se kun viikingit kutsuivat Grönlantia vihreäksi, oli samanlaista huijausta kun nyt tuulivoimalakeskittymiä kutsutaan puistoiksi.
 

Yhteistyössä