Grillikausi avattu.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenvire:
Pistinpä sit ukon tonne valmistelemaan grilliä, makkarat ois ostettuna B)
Sehän on yleensä miesväelle sellainen sydämen asia. Itse voi sitten vaan odotella milloin tulee herkut pöytään. B)
Kyl kyl. Meinas vaan nuukahtaa tohon sohvalle, on raukka ihan poikki kun on joutunu hoitaa mua (jalka paketissa) ja juuri kiipeilemään oppinutta. Hih :p Nyt se intoilee pihalla.
 
vieras
Meillä avattiin grillikausi jo viime viikolla :D Tänään oli liian tuulista, jotta olisi tehnyt mieli ulos. Mutta eiköhän tässä pääsiäisen aikana ehditä. Jotain uutta kivaa grillattavaa pitäisi taas keksiä tällekin kesälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä avattiin grillikausi jo viime viikolla :D Tänään oli liian tuulista, jotta olisi tehnyt mieli ulos. Mutta eiköhän tässä pääsiäisen aikana ehditä. Jotain uutta kivaa grillattavaa pitäisi taas keksiä tällekin kesälle.
Meillä oli 2 pipopäistä grillikokkia ulkona ja mä flunssapeikko vaan odottelin muonaa täällä sisätiloissa. :D
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Me grillaillaa ihan läpi vuoden tuossa gillikatoksessa :p kotakeittiöllä on mukava paistella ja samalla on katto päänpäällä :D
Kotakeittiö on kyllä ihan huippu. Meillä on kanssa tuolla vähän matkan päässä. :)
Joo se on tosi kiva ja me tykätään grillailla muutenkin ja ihana katsella loimuavaa tulta :) tyttö kun kasvaa niin sit pääsee tervaskannoilla tekeen talvella nuotioita ja makkaraa :p Samalla saa kivan lenkin :D
 

Yhteistyössä