Greippimehua juoneet! Oletteko huomanneet aikaistaako tuon lipitys ovista?

Itse nyt juonut greippimehua ja nyt ovistestit jo alkaneet tummumaan siihen suuntaan että ovis olisi tuloillaan aikaisemmin. limojakin jo lorottelee ja mahaa juilii. kp 14/32-33 ovis on ylensä minulla tullut vasta kp 20 joten tuleekohan tuo nyt aiemmin vai alkaako nyt vaan ovista enteilevät oireet aiemmin.
 
Heissan. Itse aloin kanssa juomaan greippimehua tässä kierrossa ja huomasin nyt ihan saman! Ovis on viikkoa aikaisemmin kuin normaalisti. En keksi muuta syytä kuin sen. Ensimmäisen kerran olis ovis ns. normaalisti.
 
En kyllä keksi mitään muuta kun tuon greipin miksi oviss näin aikaseen (minulle aikaseen) tulossa. Tänään melkeen tasa vahvat oli viivat ovistestissä. Ainut erittäin iso ---- on se että mies lähti aamulla työmatkalle joten hutiin nyt tais mennä tämä kierto:( jos ovis tulee ma tai ti niin eipä ne varmaan elä siittiöt niin pitkään kun viime yönä pistettiin kavereita uimaan.
 
Älä vielä menetä toivoa. Eikös ne kaverit jaksa uiskennella siellä jopa viis päivää? :) itse oon muuten vielä lisäksi ottanut teelusikallisen vehnäalkioöljyä joka aamu. Siitä on monille ollut hyötyä. Ootteko kauan yrittänyt? Itsellä vuosi takana ns. Tulee jos on tullakseen. Nyt yk 1 jossa oikein YRITETÄÄN. :)
 
Hei just tulin palstalle kirjoittaakseni saman kysymyksen kuin tässä! :D

Mulla PCO ja ovulaatiota ei ole tullut nyt kahteen kiertoon. Tän kierron alussa aloitin juomaan greippimehua lasin päivässä, lähinnä "viimeisenä oljenkortena" ennen uutta gynenaikaa. Vaikutukset huomas heti, kp5 oli jo limoja enempi kuin ennen. Eilen (kp9) oli mielettömät alavatsakivut, jotka yltyi. Illalla klo 22 aikaan päätin kokeilla ovistestiä, joka alkoi välittömästi tummua ja sieltähän tulikin tasaiset viivat! Oon ihan ihmeissäni, normaalisti ovis on bongattu kp16-18. Olen tikutellut joka kierrolla viimeisten kuukausien aikaan alkaen kp10, jolloin ei koskaan ole mitään viivaa vielä tullutkaan. Huhhuh!

Onkohan noin aikaisella oviksella jotain haittaa...? Oon koittanu googlailla, joillakin on tärpännyt aikaisista ovis-kierroista joten toivoa kai on. :) Torstaina ja eilen pupuiltiin, pitänee vielä varmistaa :D
 
Pikkupingviini tarkalleen en kans tiiä mikä siinä oikein on. Joku sanoi, että fooliohappo ajais saman asian. Sen vaan tilin, että limakalvot paksuuntuu ja se taas auttaa siihen että asukki pysyis paremmin kyydissä. :D
 
Pikkupingviini tarkalleen en kans tiiä mikä siinä oikein on. Joku sanoi, että fooliohappo ajais saman asian. Sen vaan tiiän, että limakalvot paksuuntuu ja se taas auttaa siihen että asukki pysyis paremmin kyydissä. :D
 
Mä taas olen ymmärtänyt, että greippimehun teho perustuisi siihen, että emättimen limat muuttuisivat "vastaanottavaisemmiksi" siittiöitä kohtaan ja siittiöt täten pääsisivät helpommin kohtuun ja eläisivät siellä pidempään. Mutta silloinhan se tarkoittaisi juuri sitä, että limoista tulisi juoksevampaa...
 
Heilanga en oo raskaana, edellisessä kierrossa ei ovulaatiota tullut ollenkaan ja Teroilla sain menkat sitten lopulta. Mutta oon lukenut jostain, että greippimehu paitsi paksuntaa limakalvoja niin myös vaikuttaa hormonitasapainoon vähän? En tosin tiedä... Mutta saas nähä! :)
 
Ok, hyvä tietää.. :)

Itsehän olen niin pöhkö että kävin tänään litran purkin mehua ostamassa jos vaikka olis jotain apua mullekin kun on se ovis vähän hukassa :/
Jännä kyllä nähdä että onko mitään vaikutusta vaikkakin arvelen että tässä kierrossa tuskin ovuloin ollenkaan ku on elimistö sekasin vieläki noista pillereistä..

Mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)
 
Moikka :)

Voi vitsi täytyy kyllä myöntää että eipä ollut mun juttu tuo mehu, yökhyipahaa :( tökki ihan kauheesti ku yritti yhtä lasia saada aamulla alas, maku oli niin karvas että vaikka veti vettä perään nii puol päivää meni että sain maun pois suusta :D

Olisko jollain tarjota jotain muuta vinkkiä mikä auttas samalla tavalla ku tuo mehu? :)
 
Ei mulla ollut vaikutusta greippimehun juomisella. Oviksen tulo vaihteli kierroittain ennen tärppäämistä kp13-kp27 välillä siitä riippumatta. Tai siis tuosta kp27 oviksestahan tämä sitten tärppäsi :) Join useassa kierrossa alkukierrosta greippimehua, onneksi pidän siitä. Munasolun irtoamisessa oli mulla selvästi jotain ongelmaa, koska tärppikierrossa kävin lääkärillä ja ultrattiin munasarjat. Siellä näkyi vasemmalla johtofolli 18mm, josta lääkäri ennusti kp22 parin päivän sisään irtoavaa munasolua. Oikealla näkyi useampia pieniä follikkeleita sekä muistaakseni 15mm isompi folli. Lopulta ovis tuli vasta kp27 ja myöhemmin ultrassa näkyi, että se olisi kuitenkin irronnut oikealta puolelta. Eli se vasemman puolen johtofolli ei irronnut vaan vasta se oikeanpuoleinen. Samassa kierrossa mulla yritti useaan otteeseen irrota munasolu, sillä bongasin limojakin kolmeen kertaan, mutta ei ovisplussaa. Ennen viimeistä :)
 
Mulle gyne sanoi siitä greippimehusta, että "onhan sitä kaikenlaisia ns.poppakonsteja, joilla yritetään vaikuttaa positiivisesti raskautumiseen, tuskin niillä kovin suurta vaikutusta ainakaan on, mutta jotkut uskovat greippimehun vahvistavat limakalvoja", ja mulla kun yhtenä ongelmana on ohuet limakalvot. En tiedä onko sitten greipistä johtuvaa vai jostakin muusta, mutta yleensä mulla on menkkojen jälkeinen "kuiva kausi" kestänyt viikon, jopa parikin, nyt tässä greippimehunlipityskierrossa kesti vain pari päivää...
 

Yhteistyössä