Greippimehu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kierron ekasta päivästä viimeistään alottaa. join itse lasin päivässä. g-mehu muuttaa kohdun pintaa paremmaksi ja parantaa olot suosiollisemmaksi siittiöiden elää.foolihappoa sisältää niin se kai on se juttu. tulin itse mehun avulla raskaaksi.oli nimittäin 6 kiertoa jolloin ei tärpännyt mutta mehun aloituksen jälkeen tärppäs heti. mä uskon että se oli syy..muita tapoja ei muutettu.

Tuota foolihappoa on reilusti enemmän esim. punaviinissä tai multivita plus tabuissa kuin greippimehussa.. Möllerin omega3+ tabuissa on myös foolihappoa, suositellaan raskautta yrittäville ja raskaana oleville. =)

Minä ostin multitabs 2+, tabletteja, niissä foolihappoa.Niitä suositellaan raskautta yrittäville, raskaana oleville ja imettäville. Helppo ottaa, sisältää myös samalaa kaikkea muuta tärkeää, ja ei maistu niin pahalta kuin tuo greippimehu..

:headwall:

Minä käsittänyt, että greippimehun tarkoitus on "liukastuttaa" limoja, jotta siittiöiden helpompi liikkua. Oviskin helpompi pongata kun limaa on.... (ilm.myös ph muuttuu, kun juo hapanta greippimehua, liekö tällä merkitystä?)
(Pesun sivuilla asiasta) :p

Minä vaan :wave:

Hei,
itse raskauduin juuri siitä kierrosta kun jätin greippimehut juomatta. Mutta nämä asiathan ovat niin yksilöllisiä, kukin uskoo mihin haluaa, itsellä vaan ei mehusta ollut mitään hyötyä vaan oikeasta ajoituksesta.

juo punaviiniä kierron keskivaiheilla ja ota muutama kalanmaksaöljy tabletti.. itsellä kuukautiset myöhässä.. parin päivän päästä selvinee auttoiko nuo...ei ole puoleen vuoteen ollu muutamaa tuntia kauempaa myöhässä.. joten toivotaan

Greippimehun tehokkuudesta on monta mielipidettä. Olemme avomieheni kanssa molemmat 79- syntyneitä ja annoimme ensikolle luvan tulla 01/06. Tikuttelin ovista joka kierrossa, mutta viime kierrossa join greippimehua kp 1 aina ovulaatioon asti ja erotin oviksen aikana limat todella hyvin! Join 1 lasi/pv ja hyväähän se ei ole :x ! Aloin samalla multitabs 2+ syömisen.

Testasin eilen positiivisen testituloksen kp 25/27-29 :) Liekö vain hyvää ajoitusta vai mehulla ja vitamiineilla jotakin apua?!? Marraskuun lopussa olisi laskettu :wave:

- JP -

Minä kokeilin sitä greippimehua kahden kierron ajan, mutta eipä siitä mitään apua ollu :headwall:
Ja tosiaan greippimehun olisi tarkoitus vaikuttaa juuri noihin limoihin... :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 15:56 aamu kirjoitti:
Onko greippimehu ihan kauppahyllytuote vai luontaistuote?? Ei oo koskaan ottanut mehuhyllyllä silmään.. Onko se lasipulossa vai kartonkipurkissa? Minkä firman suosittelette? Kiitos =)

etippä lasinen granini-pullo

Greippimehun salaisuus on sen sisältämässä foolihapossa. Löysin tällaisen artikkelin foolihappoon ja raskautumiseen liittyen, mutta kannattaahan noita lukea vähän varauksella, kuten kaikkea netissä olevaa, mutta varmaan on jotain perää...

http://www.biovita.fi/suomi/uutiset_tiedotteet/120405_01.html

Ja kaupasta greippimehua saa ihan mehuhyllyltä, joko lasi- tai kartonkipurkissa. Esim. Valion mehuna se on kylmäkaapissa (saatavana litraisena tai 1,5 litraisena) ja Rybb & Decker myy sitä korkeassa, kapeassa kartonkitötsässä.
Kuulin joskus, et sitä suositellaan lantrattuna, koska on muuten aika tujua... Mutta esim. alkuraskaudessa usein tekee mieli jotain hapokasta jos on esim. pahoinvointia, joten siihen kelpaa hyvin! ;)
Ja jos ei muuta etua ole niin ainakin siitä saa vitamiineja ja ne eivät ole kenellekään pahasta!! :)

Kiitti tytöt! Mulla jo multitabsin special 2+ on, mut haenpa vielä greippimehua lisäksi, niin saa lisää foolia. Olenkin just lähdössä kauppaan ja taidanpa tällä kertaa avata silmäni :D

mitäs mieltä ootte, kun mä alotin vasta juomaan tota greippimehua, syön lisäksi MultiTabsin Raskausvitamiinia (2pvässä) ja Möllerin Kalaöljykapsuja...
Onkohan mulla pikkusen liikaa kaikkia noita käytössä?
Kun tulin ekan kerran tulin raskaaksi, en kyllä mitää syöny, mut kun tässä kesken menneen raskauden jälkeen on kaikkia pelkoja, niin haluaisin "koittaa" parantaa mahollisuutta tulla raskaaksi, vaikka eihän se varmaan oikeasti auta mitään.... Ja jos tuun raskaaksi, haluaisin näitä kaikkia syödä sit kokoajan, et ei ainakaan sen takia tulis keskenmenoa sit..
hassua hommaa ;)

Greippimehu toimiiiiii!! Mulla valkovuoto paljosti runsaanpaa. Suosittelen omasta kokemuksesta ainaki. + syön raskausmultivitaa ja erikseen vahvoja d-vitamiineja. :) Saan kaikki mahdolliset ja tarvittavat vitamiinit.

Moikka!un

Meillä on 2 poikaa 06 ja 08. Esikoisen kanssa otin greippimehun käyttöön yk2 ja heti tärppäsi! Nuoremman kanssa otin juoman mukaan heti yk1 ja tärppäsi! Söin myös raskausmultitabseja siinä rinnalla. Liekö oli mehussa taikavoimia, mutta raskaaksi tulin =)

Mahdollisesti kolmas olisi haaveissa ja mehut lähtee kaupasta silloinkin mukaan vaikka hyväähän se ei ole :x

Yhteistyössä