S
svea
Vieras
Har en granne som verkar en aning rastlösa och rubbade.
Var enda helg ska de ha fest och eftersom det är lyhörda 60-tals hus så hörs ju allt.
Deras dotter är ännu sjukare med fester, på vårarna när föräldrarna sticker på landet på helgerna ska hon festa och massa skit.
Tycker det är en jävla brist på respekt för andra som bor grannar.
Min fråga är, varför finns det så mycket konstiga människor i hyreslägenheter? föräldrarna verkar ha höga inkomster med verkar rubbade hemma privat, de har svårt vara hemma och ska in och ut genom lägenhetsdörren hela tiden, dottern kommer hem 5-6 tiden på helgerna på morgonen efter hennes fester hon går på.
Hennes jävla skoklackar stör och även grannen ovanför är irriterad av det.
Så min fråga är vad är det som gör vissa människor så här?
Är det så jävla roligt festa jämt när man är runt 50 år gammal?
Var enda helg ska de ha fest och eftersom det är lyhörda 60-tals hus så hörs ju allt.
Deras dotter är ännu sjukare med fester, på vårarna när föräldrarna sticker på landet på helgerna ska hon festa och massa skit.
Tycker det är en jävla brist på respekt för andra som bor grannar.
Min fråga är, varför finns det så mycket konstiga människor i hyreslägenheter? föräldrarna verkar ha höga inkomster med verkar rubbade hemma privat, de har svårt vara hemma och ska in och ut genom lägenhetsdörren hela tiden, dottern kommer hem 5-6 tiden på helgerna på morgonen efter hennes fester hon går på.
Hennes jävla skoklackar stör och även grannen ovanför är irriterad av det.
Så min fråga är vad är det som gör vissa människor så här?
Är det så jävla roligt festa jämt när man är runt 50 år gammal?