graco mosaic vai maclaren?

Tarvittaisiin pieneen tilaan menevät rattaat matkalle, mitäs suosittelisitte?Vauva nyt noin 6 kk.Noita kahta otsikossa olevaa ollaan harkittu(maclarenilta en nyt muista mallin nimeä, mutta se halvempi, jossa selkänoja menee alas, mutta ei ihan makuulle).

Meillä on Maclaren techno xt:t. Ollaan ollut tyytyväisiä. Gracoista en tosin osaa sanoa mitään. Ostettiin rattaat varmaan tuossa 6kk tienoilla. Hyvin on poika niissä nukkunut lomamatkalla kaikki päikkärit. Ja kotonakin pari päivää, kun vaunut oli huollossa.

Nämähän ei kyllä ole mitkään himoshoppailijan rattaat, kun alle ei juuri mahdu ostoksia, mutta meillä ei sitä tarvetta ole ollutkaan juuri. Eivät taida olla markkinoiden kevyimmät, eikä edes mene pienimpään tilaan, mutta tuo selkänojan kaato oli meille tärkämpi, kun poika oli pieni.

Hinnassa näyttää olevan aika paljon eroa. Mä olen henk. koht aina jontekin vieroksunut gracoa ilman mitään varsinaista syytä. Ihan mutu pohjalta ostettiin nuo maclarenitkin.

jenni87 harmaana
Meillä on Graco mosaic rattaat. Ostettiin ulkomaanreissulle. Vauva nyt 5,5kk mutta myös 2-vuotias niitä käytti... Eli selkänoja menee tosi alas, ei aivan vaakatasoon mutta tosi alas. Voisin pitää niitä pienemmälläkin, ihan hyvin joku 3-4 kuinenkin niissä voisi matkustaa. Tavarakori on iso ja rattaat taittuu sateenvarjoratastyyppisesti pieneen kasaan. Suosittelen!

Kuinka noista mosaic-rattaistaa saa tuon etukaaren irti?
Minulla on täällä yhdet uudet kiesit mutta en hoksaa kuinka se irrotetaan.
:ashamed:
Käyttöohje jäi mummolaan. Mikä on helpoin tapa ne kasata?
Ne on koottuina olleet nyt tuossa kun en saa teknisenä tyttönä niille mitään lakia..
Edelliset oli halvemmat ja helpommat, olen jo katunut näiden uusien hankintaa B)

Annatko idiootille pari vinkkiä Jenni? Tai ihan kuka vain :)

Kiitos.

vieras ap
Käytiin eilen liikkeessä vähän vertailemassa noita kärryjä ja kyllä noi maclarenit menee pienempään tilaan, joka meillä nyt ykkösedellytys, muuten nuo graco olis kivemmat.
Mutta pari käyttöohjetta osaan antaa, kun eilen niitä tutkittiin...eli turvakaari ei irtoa ollenkaan.Ja jos siis et saa niitä auki niin siellä sivussa oli muistaakseni sellainen muovinen läppä, jota nostat niin se vapauttaa sen koko paketin niin pitäis lähteä aukemamaan.Vaikea selittää, mutta jos tuosta ymmärtäisit...

vieras ap
Vai siis etkö saa kasaan?Sitä en nyt ihan muista tarkalleen, mutta siinä uudessa 2007 mallissa oli sellainen vipu, jota nostettiin vai kierrettiin ja sitten tarvikos jalalla vielä nostaa vai painaa sieltä alempaa jotain muoviosaa...oliskohan ollut jotenkin noin.Korjatkaa te, joilla ko. rattaat on ja osaatte.

villitykset harmaana
En ole niitä itse kertaakaan kasannu suuntaan tai toiseen. Ja tarkoitin tosiaan tuon myös turvakaaren aukaisua.
Mä en normisti ole edes mikään megatumpelo tämmösissä. Mutta nämä rattaat on jotenkin tekemätön paikka.
Ja jos joku kysyy että miksei ole kaupassa kokeiltu, niin ei ole ollut mahdollista. Mut jos ei tää tomppeli opi, niin vissiin pitää lähtee kauppaan opetteleen. Ei vaan viittis.

Kohta voi olla halvalla myynnissä :D

Turvakaari kylläkin aukeaa.. :whistle: Siellä turvakaaren oikealla puolella (jos seisot rattaiden edessä) on nappi, mistä painat niin kaari aukeaa.

Ja kiesit tosiaan aukeaa siitä "vivusta" mikä on kans muistaakseni oikealla puolella.

Just myytiin omamme pois, mutta näin muistelisin niiden pelittävän..

Matkakassi
Moi
tama kommentti tulee ulkomaan mammalta, jotka joutuu elamantilanteesta johtuen matkustamaan lentaen paljon.

Meilla on 7kk lapsi, Mc Laren questit. Olisi pitanyt ostaa Technot, joista selkanoja menee vaakatasoon. "Uusavuttomana" aitina ;-) en tata jostain syyta tajunnut ajatella rattaita valitessa....

Mc Lareneissa on kuljetuskassi, joka suojaa rattaita lentokoneen ruumassa. Tama oli yksi valintakriteeri rattaita ostaessa, hassu syy, mutta todettu kaytannossa tarkeaksi.

Pidamme myos tasta sateenvarjokasaussysteemista, nopea ja helppo ja taksikuskit ympari Aasiaa osaavat sen nakojaan myos :)

Yhteistyössä