Mulla on kokemusta vain Mirageista.
Ne oli kevyet, pienet ja siksi näppärät. Itse asiassa oikein näppärät. Niillä lykki siis oikein kivasti sitä vauvaa kaukalossa. Ulkona niitä ei hirmuisesti tullut käytettyä, koska eivät ne ulos maailman paras valinta ole (ei juuri joustoa tms. eli vauva tärisee holtittomasti jos maassa on pikkukiviä/jäätä tms.), mutta kauppakeskuksissa aivan korvaamattomat menopelit ne mun mielestäni oli
Kun lapsi kasvoi kaukalosta ulos, ei hän kuitenkaan oikein niihin rattaisiin vielä sopinut. Lapsi oli niihin liian iso ja liusui niissä herkästi ns. liian alas. Mutta viltti toi siihen ongelmaan avun.
Kun lapselle tuli vielä enempi ikää (siis about 1,5v), aloin kovasti kaipaamaan rattaisiin jalkatukea. Kun lapsi nukkui rattaissa (nukahti siis kesken reissun), niin lapsen jalat roikkuivat ikävästi...ei siinä mitään järin hyvää asentoa siis saanut.
Mutta kyllä niillä nyt liikkui tuolloinkin. Seuraavan lapsen kohdalla kuitenkin päädyin Gracon toisiin matkarattaisiin (en muista nimeä), joissa on vähän enemmän "mukavuuksia", kuten säädettävä työntökorkeus (aidassa nivel) ja se kaipaamani jalkatuki. Ja on näissä kantokoppakin, jotta näihin voi laittaa vauvan aivan vastasyntyneestä saakka.
Näiden huono puoli on se, että nämä ovat isommat...mutta kunhan vauvani kasvaa pois kaukaloiästä ja pääsemme hyödyntämään sitä jalkatukea, tuskin enää harmittelen sitä, että nämä ovat muutaman sentin suuntaansa isommat