Grace, katsoin profiiliasi, olet aivan älyttömän kaunis!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
:ashamed: noloa myöntää mutta olen ollut Aurinkotyttökisoissa joskus -90 luvun alkupuolella.Matkustin silloisesta kotikaupungistani junalla 300 kilsaa kilpailuihin ettei varmasti tule tuttuja vastaan nolotti hiukan vaikka utelias olin ja halusin kokeilla millaista se on.Sitä kautta sain muutaman mallinkeikan, mutta ne ei todellakaan ollut mun juttu.
En tykännyt oikein..
 
Ziiz
On se vaan nätti. Osaisinpa mäkin nyppiä kulmani noin nätiksi. Ja meikata noin hyvin. Nätti tuo tietysti olisi ilman meikkiäkin. Kuin vanha oikein? Näyttää niin nuorelta, että vaikea uskoa että ollut missikisoissa 90 alussa. Lähenteleekö se muka jo 40?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
EI KAIKKIEN MIELIPIDE OLE SAMA!! :headwall:
Joo ei varmaan, mutta ei tarvii tulla sanomaan, ku ei sulta oo kysytty.
Ai siis ne vaan saa vastata jotka kehuu?
Niin, muu on tyhmää. jos ei ole hyvää sanottavaa, niin jätä sanomatta, eikös toi opeteta kaikille kotona?
 
hohhoh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
EI KAIKKIEN MIELIPIDE OLE SAMA!! :headwall:
Joo ei varmaan, mutta ei tarvii tulla sanomaan, ku ei sulta oo kysytty.
Ai siis ne vaan saa vastata jotka kehuu?
Niin, muu on tyhmää. jos ei ole hyvää sanottavaa, niin jätä sanomatta, eikös toi opeteta kaikille kotona?
Ja tää sun kommentti on sitten kehumista ja hyvien tapojen mukainen? Haukut muiden tekemisiä tyhmiksi :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ziiz:
On se vaan nätti. Osaisinpa mäkin nyppiä kulmani noin nätiksi. Ja meikata noin hyvin. Nätti tuo tietysti olisi ilman meikkiäkin. Kuin vanha oikein? Näyttää niin nuorelta, että vaikea uskoa että ollut missikisoissa 90 alussa. Lähenteleekö se muka jo 40?
Tiistaina tuli 34 vuotta täyteen.
Mua luullaan aina paljon nuoremmaksi, mutta mitä vanhemmaksi tulen niin sehän on hyvä vaan :D

 
hohhoh
Eikös sulla Grace jossain kuvassa ollut lyhyet hiukset vai muistanko väärin? :) Nättihän sä joka tapauksessa olet mutta muistan vaan kun ajattelin miten voi olla noin nätti vaikka on lyhyet hiukset, tyhmänä aina pitänyt pitkiä hiuksia kauneuden merkkinä :/
 
petra
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
EI KAIKKIEN MIELIPIDE OLE SAMA!! :headwall:
Onneksi ei olekaan, olen samaa mieltä sun kanssa ihan normaalin näköinen olen ja hyvä niin.
Siksi tämä aloitus olikin yllättävä :ashamed:
=)
kuule, kaunis sä todellakin oot. Niin sisäisesti kuin ulkoisestikin!!!
 
äitee
Alkuperäinen kirjoittaja petra:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
EI KAIKKIEN MIELIPIDE OLE SAMA!! :headwall:
Onneksi ei olekaan, olen samaa mieltä sun kanssa ihan normaalin näköinen olen ja hyvä niin.
Siksi tämä aloitus olikin yllättävä :ashamed:
=)
kuule, kaunis sä todellakin oot. Niin sisäisesti kuin ulkoisestikin!!!
totta virkkaa sisko, petra siskosta Grace ja omaksi kuvakseen hän ihmisen loi ! : )
 

Yhteistyössä