No just, eihän sitä nyt ketään voi mennä kauniiksi kehumaan ettei muille vaan tuu paha mieli..Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:NORMAALIN NÄKÖINEN
Joo ei varmaan, mutta ei tarvii tulla sanomaan, ku ei sulta oo kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:EI KAIKKIEN MIELIPIDE OLE SAMA!! :headwall:
Ai siis ne vaan saa vastata jotka kehuu?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joo ei varmaan, mutta ei tarvii tulla sanomaan, ku ei sulta oo kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:EI KAIKKIEN MIELIPIDE OLE SAMA!! :headwall:
Niin, muu on tyhmää. jos ei ole hyvää sanottavaa, niin jätä sanomatta, eikös toi opeteta kaikille kotona?Alkuperäinen kirjoittaja v:Ai siis ne vaan saa vastata jotka kehuu?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joo ei varmaan, mutta ei tarvii tulla sanomaan, ku ei sulta oo kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:EI KAIKKIEN MIELIPIDE OLE SAMA!! :headwall:
Ja tää sun kommentti on sitten kehumista ja hyvien tapojen mukainen? Haukut muiden tekemisiä tyhmiksi :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin, muu on tyhmää. jos ei ole hyvää sanottavaa, niin jätä sanomatta, eikös toi opeteta kaikille kotona?Alkuperäinen kirjoittaja v:Ai siis ne vaan saa vastata jotka kehuu?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joo ei varmaan, mutta ei tarvii tulla sanomaan, ku ei sulta oo kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:EI KAIKKIEN MIELIPIDE OLE SAMA!! :headwall:
Tiistaina tuli 34 vuotta täyteen.Alkuperäinen kirjoittaja Ziiz:On se vaan nätti. Osaisinpa mäkin nyppiä kulmani noin nätiksi. Ja meikata noin hyvin. Nätti tuo tietysti olisi ilman meikkiäkin. Kuin vanha oikein? Näyttää niin nuorelta, että vaikea uskoa että ollut missikisoissa 90 alussa. Lähenteleekö se muka jo 40?
Onneksi ei olekaan, olen samaa mieltä sun kanssa ihan normaalin näköinen olen ja hyvä niin.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:EI KAIKKIEN MIELIPIDE OLE SAMA!! :headwall:
kuule, kaunis sä todellakin oot. Niin sisäisesti kuin ulkoisestikin!!!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Onneksi ei olekaan, olen samaa mieltä sun kanssa ihan normaalin näköinen olen ja hyvä niin.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:EI KAIKKIEN MIELIPIDE OLE SAMA!! :headwall:
Siksi tämä aloitus olikin yllättävä :ashamed:
=)
Miksi sanoit sen? miksi et jättänyt sanomatta?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:EN HAUKKUNUT,SANOIN JOTTA NORMI, KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ :saint:
Minä tein avauksen.Alkuperäinen kirjoittaja sata vetoa:ni teki itse tän avauksen.
totta virkkaa sisko, petra siskosta Grace ja omaksi kuvakseen hän ihmisen loi ! : )Alkuperäinen kirjoittaja petra:kuule, kaunis sä todellakin oot. Niin sisäisesti kuin ulkoisestikin!!!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Onneksi ei olekaan, olen samaa mieltä sun kanssa ihan normaalin näköinen olen ja hyvä niin.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:EI KAIKKIEN MIELIPIDE OLE SAMA!! :headwall:
Siksi tämä aloitus olikin yllättävä :ashamed:
=)