Goodmanista mukavia kokemuksia ja Greenwhale korukauppa uusi löytö <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heidi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heidi"

Vieras
Käytiin eilen uudessa kauppakeskus Goodmanissa Hämeenlinnassa mun siskon kanssa. Ensin haettiin Anttilasta isänpäivälahjaa ja HMssä kului melkein tunti ja sitten löytyi HM:n vierestä korukauppa Greenwhale. En ollut ennen kuullut niistä. Onko muilla kokemuksia Greenwhalesta?

Niillä oli tosi hienoja ja värikkäitä koruja, huiveja ja laukkuja. Palvelu oli tosi hyvä, itse ostin keltaisen greenwhale puukaulakorun ja sisko melkein jo osti laukun.. sellaisen käsilaukun missä oli pöllö, se oli musta laukku ja metallinvärisiä ympyröitä joista tuli se pöllö.. ja luulen kyllä että se kohta ostaa sen:) Viimeistään joululahjaostoksille mennään taas uudestaan <3

Ainakin tosi typerä nimi ja greenwhale taitaa olla junttiuden ja mauttomuuden huipentuma. Mä olen joskus käynyt forssassa ja missään en ole nähnyt niin paljon juntteja tyyliltään. Oli vähän epäuskoinen vaikutelma että voiko tää olla totta??!! Nyt sitten jotkut forssalaiset miehet tekee puusta koruja voi lol!! Käymättä tossa kauppakeskuksessa mä tiedän jo millainen se on. Pieniä liikkeitä ja valikoimat huonoja ja taas kerran aivan järkyttävät ruokapaikat.

Käyn usein Greenwhale Duo myymälässä hervannassa.. Ainakin sain hienoja koruja ja hyvää palvelua.. Aion käydä Goodmanissa äidin kanssa ensi viikolla, jos mulla on aikaa.

Omistajako se nostaa tätä kommenteillaan tätä ylöspäin sopivin väliajoin mainostaakseen firmaansa ja piristääkseen myyntiä?? Kun muissa keskusteluissa kommentoijina yleensä on nimimerkkejä hdkdj, vvierras, asdasde, pööp, ihansamaa ja muita outouksia niin tässä on siniä, eijaa ja teijaa (ja yksi ainoa järkyttävää siinä välissä :D ). Täällä Mitäs Nytin passiivisagressiivisessa v*tunihansama maailmassa tämän ketjun kommentointi on yllättävän positiivista... ;)

[QUOTE="piilo"mainontaa??;30400092]Omistajako se nostaa tätä kommenteillaan tätä ylöspäin sopivin väliajoin mainostaakseen firmaansa ja piristääkseen myyntiä?? Kun muissa keskusteluissa kommentoijina yleensä on nimimerkkejä hdkdj, vvierras, asdasde, pööp, ihansamaa ja muita outouksia niin tässä on siniä, eijaa ja teijaa (ja yksi ainoa järkyttävää siinä välissä :D ). Täällä Mitäs Nytin passiivisagressiivisessa v*tunihansama maailmassa tämän ketjun kommentointi on yllättävän positiivista... ;)[/QUOTE]

Ajattelin ihan samaa! Ja ihmeen saman tyylistä kaikki! Jokaisessa jtn. Mainintaa eri tuotteista.

Yhteistyössä