Go hernis Go

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asiaa

Vieras
Tänään, 19:46
HERNETÄTI

äiti 40plusplus:

HERNETÄTI:

äiti 40plusplus:

HERNETÄTI:

vaikka minä en polta, olen sitä mieltä että tää nykyinen tupakkalaki on aivan perseestä. Onneksi sentään parvekkeella saa tupakoida, pahempi se olis jos tupakoitsijat sisällä polttaisivat, siinähän tukehtuisi kaikki.

minusta ihan oikeutettua olisi sulkea se tupakoiva ilmatiiviiseen koppiin missä ei kukaan ulkopuolinen joutuisi kärsimään! miksi on lupa myrkyttää muita??
tupakanpolton voi lopettaa, on laastareita, purukumeja ja tablettejakin pahempaan riippuvuuteen.

sinun puheesta huomaa ettet ole koskaan polttanut.
Se lopetteminne ei ole kaikilla aina iin helppoa, ei vaikka olisi ollut jo useamman vuoden polttamatta

en luojankiitos ole niitä myrkkykääryleitä huulieni väliin pistänyt, sen verran on järkeä ollut ja oman äitini "aivopesu" auttanut. voin sanoa että en ole yhtään henkäystä koskaan vetänyt ja hyvin olen pärjännyt.
lopettamiseen voi käyttää apuna tosiaan niitä vierotusjuttuja ja niillä lopettaa jos oikeasti haluaa lopettaa.

Mutta ÄLÄ TUOMITSE jos et asiasta tiedä.
Minä olen saanut lopetettua ilman apuja, mutta silti vieläkin usein teke mieli tupakkaa, vaikka polttamatta olen ollut kohta 11v.

Yhteistyössä