go fat go ruokavaliolla laihduttaneita?

Kirjoita googleen gfg ruokavalio liv, sieltä nappaat sen livin sivuilla olevan ruokavalion :) en tiedä onko tää kaikista nopein tapa, mutta tuloksia näkyy ja samallan menee koko ruokavalio remonttiin :) muista pitää joka neöjän vikkon välein yksi tankkauspäivä.
 
tänään aloitan super dietillä. Olin niin tottunut puuroon aamulla,niin nyt täytyy siinäkin pistellä rahkaa, huh huh. no tehosekoittimessa vaan juomaksi. ei jaksa lusikoida. muutenkin ruokavalio on tosi vhh. kotitreeniä meinaan tehdä. salille en kerkiä muitten velvollisuuksien takia ;) . Kohta kaksi viikkoa takana säännöllisen epäsäännöllistä gfg:ta. jotain on tapahtunut, mutta ei hurjia. väliin on mahtunut vappu, synttärit. ihan pienen palan olen kakkua syönyt. erikoista kun makeaa ei tehnyt mielikään :) jes! yleensä olen ollut sellainen kakkusyöjä. jospa tää tästä. rahkakaan ei kaipaa kuin hiukan steviaa makeutta antamaan.
 
Mun ei oo tarvinnu kertaakaan laittaa steviaa kun oon siirtänyt aamupuuron mehukeiton välipalalle ja siihen tottuu tosi nopeesti ettei oo makeutusta :) minä en syöny vappuna, enkä viime kuussa pojan synttäreillä, enkä tänään omana syntymäpäivänä enkä meinaa syödä äitienpäivänäkään :) ollaan lähössä vloppuna sukulaisiin enkä meinaa sielläkään lipsua :) 24pv mut sit palkitaan kun pidän tankkauspäivän :)
 
minä taas en syö noita mehukeittoja koska ne on makeutettu aspartaamilla tms. steviaa käytän hiukkasen. mutta yllättävää on miten ei kaipaa makeaa. tein yksipäivä perunamuussia perheelle ja maistoin sitä, oli suuhun makeaa ja piti maistaa uudelleen ettei perunat vaan olleet saaneet kylmää :) mutta ihan ne oli tavallisia. olivat vaan makeita suuhun kun ei ole tottunut. paino tippuu ja se on huippua! ja nälkä ei ole. tuo puuron poisjääntikään ei ole hankalaa vaikka niin epäilinkin. rahka on huippua!
 
Ei nuo pienet retkahdukset maata kaada. sen verran pienillä kaloreilla mennään, että ei tunnu tuollaset joskus. söin itsekkin eilen pari palaa suklaata :) . mut ruodussa taas ollaan. Aamupala smoothie vetäisty ja on niin hyvää! tuo kasvisten määrä on ihan valtava ja se on se hankalin osa ruokailuissa
 
Hepsis. Vieläkö täällä jaksetaan "juttailla"? Mulla nyt 5s päivä menossa ja ainut mikä harmittaa on se etten aloittanut tätä jo aijemmin :D Hirveän hyvä ja energinen olo koko ajan, mielitekoja ei vielä hirveästi ole ollut, mikä on ihme kun olen hirveä sokeri hiiri.

Pudotettavaa on valtavasti, mutta motivaatiotakin viimein löytyy eli pidellään peukkuja :D
 
Jarnuska tervetuloa :) Mulla on nyt viikko menny retuperällä ja maanantaina alkaa alusta. Paino ei siltikään ole noussut :) Eilenkin olin juhlimassa ja ei noussut kun nesteiden ja pienen turvotuksen verran. Minä kans oon oikeen sokerihiirien kuningatar ja vasta kolmas viikko oli mulle se tuskanen ja sekin varmaan johtu siitä että kakkosen takia yöt oli huonoja ja sit itsekurikin huono :( Mutta mulla ainakin nuo säännölliset ruokailut auttaa siihen että en oo koko aikaa muputtamassa ja ihanaa en ole enää jääkaapin orja, eli en käy vähän väliä kattomassa josko olis ilmestynyt megasuklaa kakut kaappiin. Täällä kans pudotettavaa on vielä 44kg jotta oon ihanteessani. Tai ei noin paljoa jos saan lihasmassaa tilalle :)
 
Moi kaikille =) hienoa et meitä gfg-ruokavaliota noudattavia viell on :popcorn: Itse aloitan TAAS maanantaina eli huomenna uudestaan gfg-ruokavalion. Miula oli himo tsemppi päällä mutta jouduin mahakipujen vuoksi sairaalaan. Todettiin sappikiviä ni jouduin sappirakon poisto leikkaukseen. No arvatahan saattaa et eihän sairaalassa tätä pysty noudattamaan ja siitä se "alamäki" lähti joka päivä herkkuja ja väärää ruokaa :| Hienoa tässä on et olen tosiaan kohta 4 viikkoa syöny ihan moskaa ja paino on noussut vaan 2kg kyllähän se harmittaa mut siihen ku vertaa miten olen syönyt ni tosi vähäinenhän tuo painon nousu on. nyt alkaa huomenna taas hyvä elämä ja viell kerkee tänä kesänä näyttää hyvälle :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Hepsistä taas. 2s viikko kohta lusittu ja syömisen rutiinit alkaa pikkuhiljaa löytyä :D Ensimmäisellä viikolla painoa lähti 4.9kg, nestettähän se pää-asiassa on, mutta lisää kivasti motivaatiota.

Lipsunut en (vielä) ole, vaikka ihanaista lähipiiriä ei tästä voikkaan kiittää "Voithan sä ny yhden ottaa", "maista nyt edes vähän"
 
Vieläkö täällä on gfg:t menossa? =)

Itsellä mutta menossa kolmas viikko nyt ja tämä tuntuu olevan viikko kun paino junnaa. Tähän asti painoa tippunut n. 4kg (2, 5 viikossa). Vielä tarvisi pudottaa ainakin 12kg.

Tiukkana olen pysynyt enkä ole lipsunut yhtään... mielitekoja on kyllä niin paljon että välillä meinaa ihan seota! :D
 
Vielä kovasti menossa, 3s viikko kohta lopuillaan ja tuntuu vaan käyvän helpommaksi :) Mieliteot lähes nollassa (tänään tosin lähes 4n tunnin syömättömyyden jälkeen kaupan karkkihylly oli kovin kutsuva) ja vanhat vaatteetkin on alkanu sopimaan :) 1lla viikolla lähti 4.9kg, toisella 1.8kg ja kolmannella...Sen tiiän maanantaina :D Kesäkuntoon on turha haaveilla tälle vuotta, mutta ideana olis saada 30kg pois näin aluksi ja katsotaan sitten lisää.
 
Mä vähän varaslähtönä kävin vaa'alla. "Varsinainen" punnituspäivä mulla on maanantaina yosin. Painoa ei ole viikon aikana tippunut yhtään... välillä on näyttänyt jopa enemmän kun viikko sitten? Mä meinasin nyt 5 viikkoa vetää tiukalla linjalla ja sitten juhannuksena pitää tankkauspäivän. Juhannuksen jälkeen sitten taas jatkaa.

Näin vajaan 3 viikon aikana huomaa kyllä jo muutosta, kuten se että karkista, jäätelöstä ja kaikesta herkusta pystyy olemaan kyllä erossa ja suht helpostikin. Lisäksi vatsa tulee täyteen suht pienestäkin ruuasta vaikka ennen on vetänyt hevosen annoksia. Mutta kyllähän kaikkea alkaa tekemään mieli jos nälkä pääsee kovaksi...
 
Mulla on tankkauspäivä ens viikonloppuna, mennään provinssiin ja sunnuntaina täytän 30. Ja vaikka tiedänkin että tankkauspäivänä pitäis vetää vaan "hyviä hiilareita", niin kyllä se on himojen hetkillä kivasti helpottanu et on saanu luvata ittelleen et et tänään, kahden viikon päästä sitten... Oon myös nauranu näitten himojen kohteiden vaihtuvuudelle, ensin se oli kaikkea rasvamättöä, nyt 3n viikon jälkeen haaveilen jo uusistaperunoista ja banaanista :D
 
Hei! Olen kokeillut orlistat ja minulla se tomi hyvin https://euhealth24.com Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 8kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä