Gluteeniton ja laktoositon herkku (esim. keksi) kerhon synttärijuhlaan??

  • Viestiketjun aloittaja "Jukebox"
  • Ensimmäinen viesti
Alaston lohikäärme varmaan tarkoitti sitä useimpien kauppojen pakastealtaista löytyvää daim-kakkua, joka tosin ei ole laktoositon, koska siinä on mm. maitosuklaata. Gluteeniton se kyllä on.

Marengit on ainakin sekä laktoosittomia että gluteenittomia ja niitähän saa myös mm. nonparelleilla koristeltuina.
 
Alaston lohikäärme varmaan tarkoitti sitä useimpien kauppojen pakastealtaista löytyvää daim-kakkua, joka tosin ei ole laktoositon, koska siinä on mm. maitosuklaata. Gluteeniton se kyllä on.

Marengit on ainakin sekä laktoosittomia että gluteenittomia ja niitähän saa myös mm. nonparelleilla koristeltuina.
Juurikin tuota kakkua tarkoitin. Mä vaan muistin, että se olis ollut myös laktoositon tai vähälaktoosinen. Mutta siitä olen ihan varma, että joku niistä almondin kakuista on sekä gluteeniton, että laktoositon.
 
kerhotäti
[QUOTE="wieras";22960495]Jos kaupan pakastealtaasta ostettu kakku on itsetehty, niin moro.[/QUOTE]

joo,olen tehnyt itse daim kakkua,en tiennyt että sitä saa valmiinakin.
 
"vieras"
Kaikki karkit ei välttämättä ole gluteenittomia, samaten kaikki nonpparellit ei oo gluteenittomia. Kannattaa ehkä kahtoo sieltä hyllystä justkin noita gluteenittomia keksejä niistä aika moni on joko maidottomia tahika sitten laktoosittomia.
 

Yhteistyössä