Gigantti työnantajana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palkka on ihan kaupanalan tes:n mukainen. Tunnetustihan kaupanalan tyypit ei hirmuja tienaa.

Riippuu ihan mihin olet menossa haastatteluun. Mutta itse tykkään kyllä työpaikastani. Viihdyn omalla osastollani ja työkaverit on reiluja =)

mä olin kyseisellä firmalla kuusi vuotta, sekin kertoo jo aika paljon. Paljon huumoria , reilu työnantaja, mulla oli parempi palkka siellä kuin muualla kaupanalalla ja kassalla olin =) ehdottomasti voin suositella, hyviä koulutuksia ja bileitä ;)

mää :D Bileet on kaikkein tärkein tietty :D No joo, mutta onhan niitä ja kivaahan niissä on. Mutta peruspalkkaushan on kaupanalan tes. Toki mäki sain neuvoteltua paremman palkan, koska tiesin jo tuotteista ja niistä mikä on telen myynti(kate)valtti =)

Kotkaan menen haastatteluun. Nimeke on kassa myyjä, kuinkahan onkohan se sitten pelkästään kassalla oloa ja vain satunnaisesti pääsee esittelemään tuotteita sinne osastolle?

Kovasti ainakin mainostavat rentoa ja mukavaa työilmapiiriä.

siis, kassamyyjä on pääasiassa vaan kassalla, ne bileet + koulutukset on parhaita piristyksiä, mutta työkaverit oli ainakin meidän lafkassa levottoman hauskoja...!

Kassasta en osaa sanoa, muttei telellä fyysisesti raskasta ole (puhelimet ja navit ei paljon paina :D), mutta katetta on tehtävä ja joskus kun mikään ei mene nappiin on se henkisesti raskasta duunia. Kassalla taas ei ole sitä ongelmaa.
Meillä kanssa työkaverit on ihan sairaan hauskoja.

meak: tuotteita ei esitellä vaan myydään :D kuvitelma tuotteiden "esittelystä" on ihan väärä =)

Aspassa oleminen täyttä kuraa. Ihmiset tulee linjoja pitkin, isot pomot kuutamolla, pikku pomot pätemässä.. Luvataan jatkosoppareita, mut kokoajan saa olla tuli perseen alla kuka saa jäädä ja kuka lähteä. Työkaverit itsessään ihan jees, mut hiukan tyytymättömiä ja sen aistii kokoajan.

Aspassa oleminen täyttä kuraa. Ihmiset tulee linjoja pitkin, isot pomot kuutamolla, pikku pomot pätemässä.. Luvataan jatkosoppareita, mut kokoajan saa olla tuli perseen alla kuka saa jäädä ja kuka lähteä. Työkaverit itsessään ihan jees, mut hiukan tyytymättömiä ja sen aistii kokoajan.
.

Aivan samaa mieltä!! Ja kokoajan haetaan uusia palveluneuvojia, kun ei haluta pitää listoilla uusia ihmisiä, ettei tarvii maksaa esim mahdollisia saikkurahoja etc..

.

Aivan samaa mieltä!! Ja kokoajan haetaan uusia palveluneuvojia, kun ei haluta pitää listoilla uusia ihmisiä, ettei tarvii maksaa esim mahdollisia saikkurahoja etc..

.

Tämä edelleen aivan relevantti. Eli asiat eivät aspassa myöskään etene tai kehity.

Yhteistyössä