gigantti pilasi lasten jouluyllätyksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tilasin itse kameran gigantista ja samaan aikaan kummi tilasi samasta paikasta teinille telkkarin, kotiinkuljetuksella. No matkahuollosta tuli ilmoitus että paketti on noudettavissa ja pistin sitten pojan matkaan hakemaan sitä kameraa. Paitsi ettei siellä ollut kameraa vaan se joululahjaksi tarkoitettu pikkutelkkari, joka siis piti toimittaa kotiin asti.
Nyt on sitten jouluilo pilalla kun lahjakin on tullut nähtyä.

olisit käynyt itse hakemassa pakettisi...en itse olisi ottanut moista riskiä! Että ihan oli sinun moka. Johan siinä pakettikortissa näkyy paketin paino. Tuskin kamera painaa yhtä paljon kuin telkkari.

Todellakin omaa tyhmyyttäs, turha yrittää syyllistää ketään muuta.

Mullakin kävi niin, että olin ostanut tyttärelle DSi:n ja tilannut DCON.COMista pari peliä. Niistä he laittoivat tilausvahvistuksen mun sähköpostiini. Enpä tätä ajatellut kun annoin tytölle luvan katsoa yhtä toista juttua sähköpostistani ja hän tuli silmät loistaen että hei vautsi, saanko mä joululahjaksi... Kyllä ketutti mutta tässäkään tapauksessa syy ei ollut CDON.COMin vaan tyhmän äidin joka ei lahjan lisäksi muistanut piilottaa sähköpostiaan...

[QUOTE="vieras";22627503]tilasin itse kameran gigantista ja samaan aikaan kummi tilasi samasta paikasta teinille telkkarin, kotiinkuljetuksella. No matkahuollosta tuli ilmoitus että paketti on noudettavissa ja pistin sitten pojan matkaan hakemaan sitä kameraa. Paitsi ettei siellä ollut kameraa vaan se joululahjaksi tarkoitettu pikkutelkkari, joka siis piti toimittaa kotiin asti.
Nyt on sitten jouluilo pilalla kun lahjakin on tullut nähtyä.[/QUOTE]

Emmerdalen Shadrachissakaan ei omasta mielestään ole ikinä mitään vikaa vaan syy on aina jonkun muun.

Niin..Tais olla sun moka.
Eikä se joulu siitä piloilla oo.Moni lapsi,varsinkin teini,käy lahjat kurkkimassa jo etukäteen ja oottaa jouluaattoa jopa ehkä enemmänkin kun tietää mitä sitten saa.:)

En ymmärrä mitä tuo matkaan paneminen tarkoitti, oliko poika siis niin suuri että meni hakemaan sen paketin, vai oliko hän jonku muun mukana. Jos ensimmäinen arvaus, niin tuskin se joulu taika nyt tässävaiheessa vasta katosi, jos jälkimmäinen niin voi voi, ei olis kannattanu panna matkaan.

Mitä jos poika olisi ehtinyt ovea avaamaan jos se kotiinkuljetus olisi toteutunut?!?!

Kyllä mielestäni gigantti teki väärin kun haetutti telkkaria missä on kotiinkuljetus.
Itse olisi ainakin hermostunut tuosta jos kotiinkuljetuspaketti pitäisikin hakea. Ja meille on tullut gigantista puhelimeen tieto tialuksen saapumisesta ja ei siinä mitään painoja ole ilmoitettu. En tiesä miten se on tullut aloittajalle, mut minusta on aivan turhaa syytellä aloittajaa gigantin selvästä mokasta.

Yhteistyössä