Gigantista käytiin tänään tiskikonetta asentamassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Olihan kokemus :laugh:

Jätkä tuli koneen kanssa ja rupesi heti sisään tultuaan irrottelemaan pyykinpesukonetta liitoksistaan. Oli aivan äimänä kun huomautin että "äläpäs sitä irrota, tiskikone meille on tulossa ja se tiskari on tuolla puolen köökkiä".
Seuraavaksi kävi ilmi, ettei häiskällä ole työkaluja, unohtuivat työpaikalle. Meidän työkaluilla asennusta sitten suoritettiin, rytäkässä hajosivat sakset, jiirisaha ja ruuvari :xmas: Oli kuulemma tiukassa se vanha kone ja jotain ruuvia piti sahata jne.

Loppujen lopuksi konetta ei saatu asennettua, koska syöttöletkun liitos ei käyynt yhteen koneen letkuliitoksen kanssa ja tyyppi ilmoitti, ettei voi asialle mitään. Ihmettelin sitten, että kuinka teiltä liikkeestä sitten kerrottiin konetta ostettaessa, että liitokset vaihdetaan jos tarvetta ilmenee. Tyyppi totes että "ei me mitään putkareita olla eikä niitä työkalujakaan ole". :kieh:

Joo, huomenna tulee pari heppua Gigantista uudestaan katsomaan mitä tuolle voi tehdä, toivottavasti saadaan kondikseen kun siitä asennuksesta maksettiin erikseen, ei kuulunut koneen hintaan. Vittu mitä palvelua.

Mä kun ostin tiskikoneen asennuksineen Gigantista, niin myyjä iski mulle silloin heti mukaan ne asennuskappaleet, jos ei letkujen liitokset sovi yhteen :). Ja tosi nopsasti ja kohteliaasti tapahtu asennus sitten kun kone tuli.

Mutta kaikkea sitä näköjään voi tapahtua :D

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Mä kun ostin tiskikoneen asennuksineen Gigantista, niin myyjä iski mulle silloin heti mukaan ne asennuskappaleet, jos ei letkujen liitokset sovi yhteen :). Ja tosi nopsasti ja kohteliaasti tapahtu asennus sitten kun kone tuli.

Mutta kaikkea sitä näköjään voi tapahtua :D

Tais olla joku muu kun Hyvinkään Gigantti
:p Joo, kyllä sieltä sitten jälkeenpäin joku esimies soitteli pahoitellen ja lupasi tosiaan tulla huomenna katsomaan konetta. Tais olla vaan joku suojatyöläinen tää asentaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Tais olla joku muu kun Hyvinkään Gigantti
:p Joo, kyllä sieltä sitten jälkeenpäin joku esimies soitteli pahoitellen ja lupasi tosiaan tulla huomenna katsomaan konetta. Tais olla vaan joku suojatyöläinen tää asentaja.

Juu, Itiksen Gigantti :). Ja tää tapahtu tossa kesällä, ettei ees vanha juttu.

Ja myyjänä oli nainen, joten ehkä sekin vaikutti, oli tosi kohtelias ja esitteli kaikki mallit ja ite ehdotti mulle edullisempaa vaihtoehtoa kun tarvin sen kansilevyn kun kone tuli kaapiston jatkoksi kun meidän kaapit on niin aataminaikaset ettei niihin mitkään koneet mahdu.

Toivotaan, että saatte koneen huomenna toimintaan ja ettei asentaja sitä vaan rikkonu.

Herttinen, jopas oli palvelua :o anteeks en voi ko :laugh: vaikka tuskin naurattaisi jos omalle kohdalle sattuisi :ashamed: Mutta siis jotenkin niin Speden rautakaupanmyyjä -meininkiä, ei työkaluja, ei mitn, varsinainen asentaja :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No huh huh.. :o

Ei muuta kun saisivat myös hyvittää tuollaisen ja korvata ne työkalut. :kieh:

Joo hyvitystä tosiaankin vaaditaan, etenkin työkalujen osalta... Olin kyllä aika

:o kun jätkä ilmoitti että työkalut unohtuivat työpaikalle (sinne Giganttiin on tästä n. kilometrin matka, että oishan ne voinut hakeakin...)

Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Herttinen, jopas oli palvelua :o anteeks en voi ko :laugh: vaikka tuskin naurattaisi jos omalle kohdalle sattuisi :ashamed: Mutta siis jotenkin niin Speden rautakaupanmyyjä -meininkiä, ei työkaluja, ei mitn, varsinainen asentaja :laugh:

No sanos muuta
:laugh: En voinut minäkään lopulta muuta kun nauraa kun isäntä asentajan poistuttuessa kyseli että jokos kone toimii ja tiskit pyörii :xmas:

Asennuksesta en tiedä, mutta harvinaisen rehellinen oli myyjä. Sanoin että tätä konetta tulin hakemaan. "Se on ihan paska" vastasi suoralta kädeltä. Minä että mitenkä niin... "no se hajoaa alle viidessä vuodessa. Takuun se just kestää".

Minä vähän jo närkästyinkin, että "mitä te sitten paskaa myytte..." Myyjä siihen, että ME? Mikä ihmeen me, kun minä en todellakaan tuota suosittele.

Gorenje vai Goringo vaihtui Bochiin. Ja väitän että kaikille jäi parempi mieli. :)

Asennuksesta en tiedä, mutta harvinaisen rehellinen oli myyjä. Sanoin että tätä konetta tulin hakemaan. "Se on ihan paska" vastasi suoralta kädeltä. Minä että mitenkä niin... "no se hajoaa alle viidessä vuodessa. Takuun se just kestää".

Minä vähän jo närkästyinkin, että "mitä te sitten paskaa myytte..." Myyjä siihen, että ME? Mikä ihmeen me, kun minä en todellakaan tuota suosittele.

Gorenje vai Goringo vaihtui Bochiin. Ja väitän että kaikille jäi parempi mieli. :)
Ei missään myymälässä haluta myydä sitä tarjouskonetta vaan joku kalliimpi

Jos joku on helposti höynäytettävä, niin se on suomalainen kuluttaja-asiakas, etenkin naiset. Ne tietyt hinnaltaan edulliset kiinahimmelit ja tarjouskoneet ovat sisäänheittotuotteita, joiden perässä asiakkaat saadaan myymälään, jotta ”rehellinen” myyjä voi puhua ne ympäri ostamaan laadukkaamman ja kalliimman laitteen. Asiakas kuvittelee myyjän tehneen hänelle palveluksen, aivan kuten tämäkin kommentoija. Ei kai siinä mitään, jos asiakas on tyytyväinen, mutta huvittaa tuo sinisilmäisyys.

Yleensäkin Gigantissa yrittävät aina myydä jotakin muuta kuin mitä on menossa ostamaan(ei koskaan halvempaa tuotetta), eivät edes kuuntele kun yrittää perustella omaa ostosta, raivostuttavaa...
Tosin kyllä ne muissakin liikeissä osaavat tuon.

Senhän takia me just teillä käydään PÖLLÖT? Ette osaa kiertää pykinpesukoneen letkua kiinni hanaan. Minä osaan kirjoittaa siitä sinulle laskun 130-150 Euroa naamasi mukaan, hihii,...hihii,..

Gigantista ostettua erillis uunia ja keittotasoa yritetty nyt 3 kertaa saada paikalleen hastin toimesta,edelleen seisoo tossa kuljetus muoveissa josko huomenna pääsis käyttään niitä

Koska Gigantti (firma) haluaa myydä halpoja ja super-paskoja koneita. Ei ne myyjät siellä halua. Tulee paperitöitä ja ylimääräistä paskaa. Sen takia aina silloin tällöin tulee rehellinen myyjä, joka kertoo oikeasti miten asia on. Firma ei siitä tykkää, mutta se on kuluttajan ja myyjän etu.

Joo ideologia ei ole jäänyt epäselväksi. Eka houkutellaan hinnoilla ja asiaa tarkastelemalla (myymälässä ollessa jo) paljastuu se sekundaksi. Sitten sieltä lähdetään kallis kone kainalossa kotiin.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä