Gessleinin swing-fi

• Viestiketjun aloittaja Touko07
  • Ensimmäinen viesti
Touko07
Ollaan hankkimassa kyseisiä vaunuja, ja nyt aattelin vähän tiedustella käyttökokemuksia.

Ongelmaksi on nyt heiman muotoutunut se että minulla pituutta 165cm ja miehellä 190cm.

Vaunu kuitenkin aika matala, joten onko kenelläkään ilmennyt ongelmia sen suhteen?

Työntöaisa kuitenkin säädettävissä miehenikin mittoihin sopivaksi.

Kertokaa muutoinkin plussaa ja miinusta kyseisistä vaunuista!

Kiitos kovasti!

Gessleinit meilläkin
Hei,

meillä on myös Gessleinin vaunut, tosin Mac-Fi -merkkiset, mutta samalla tavalla matalat.

Mulla on pituutta 170cm ja mies on yli 190-senttinen, mutta mitään vaikeuksia ei ole ilmennyt vaunujen mataluuden tai työntökorkeuden tai myöskään työntäjän jalkatilan suhteen (mistä meitä ennen vaunujen hankintaa peloteltiin). Vaunujen mataluus tietysti haittaa jos joutuu koko ajan kumartelemaan ja "hoitamaan" vauvaa, mutta meillä sellaiset kumartelut ovat ainakin olleet tosi harvassa.

Kaiken kaikkiaan ollaan tosi tyytyväisiä oltu noihin vaunuihin (sitä kuuluisaa pikkuruista tavaratelinettä lukuun ottamatta), työntömukavuus ja jousto kaikenlaisessa maastossa on ollut tosi hyvä. Jotkut toki tykkää jäykemmistä vaunuista, mutta nuo ovat sopineet meille mainiosti ja vauva viihtyy niissä todella hyvin.

nomma
meiltä löytyy kyseiset menopelit. Itse ainakin tykkään todella paljon. Tosin vasta muutaman viikon kokemus. Olen 163cm pitkä ja 176cm, meillä ei ainakaan mitään ongelmia ole ollut.

ainoa miinus on tosiaan se tavarakori, tosin sillä ei meillä ole vielä käyttöä ollut edes.

nomma
meiltä löytyy kyseiset menopelit. Itse ainakin tykkään todella paljon. Tosin vasta muutaman viikon kokemus. Olen 163cm pitkä ja mies 176cm, meillä ei ainakaan mitään ongelmia ole ollut.

ainoa miinus on tosiaan se tavarakori, tosin sillä ei meillä ole vielä käyttöä ollut edes.

Meillä on Gessleinin Mac:it ja olleet jo kolme vuotta. Meille ne ovat olleet hirmuisen mieluisat ja tulevat käyttöön ensi vuonna syntyvälle kakkosellekin.

Niitten rattaiden mataluuden idea on se, että näyttävät paremmilta rattaina ja lapsen on helpompi kiivetä niihin itse.

Mieheni on 185 cm ja itse olen 165 ja hyvin riittää säädöt ainakin meillä.

Yhteistyössä