Me ostimme Gessleinen F6 mallin viime vuonna ja noissa vaunuissa oon juuri ollut tyytyväinen vaunujen pieniin ulkomittoihin; mahtuu paremmin pyörimään kaupoissa, mahtuvat meidän hissiin (joka on tosi pieni), ovat kevyet nostaa ja mun mielestä ovat silti myös tosi tilavat. Tällä hekellä 1-vuotias poikamme nukkuu niissä niin, että oon ottanut sen pehmeän kantokopan pois eli ratasosassa nukkuu. Ovat mun mielestä todella tilavat sekä pituussuunnassa että varsinkin leveyssuunnassa lapsi "hukkuu" niihin edelleen.
Toiseksi musta noissa on tosi hyvä jousitus, paljon parempi kuin esim Brion Happy-vaunuissa. Se on ollut myös yks asia johon oon ollu tosi tyytyväinen, koska jouduin silloin usein heijaamaan vaunuja, kun poitsu oli pienempi.
F6:ssa on myös heittoaisa, mikä on hyvä esim bussissa saa aisan pois tieltä ja jos aurinko paistaa lapsen silmiin, voi työntää vaunuja toisin päin.
Oon myös huomannut, että kuomu on kätevä kun sen saa vedettyä vaikka kuinka alas (suojaa tuulelta, auringolta yms.). Noissa on myös vaihdettavat pienemmät etupyörät, jotka kätevät pienissä tiloissa. Itse tosin oon käyttänyt noita isompia jatkuvasti, koska ulkoillaan niin paljon ja matkarattaat sitten erikseen kaupunkikäyttöön.
Huonona puolena voin sanoa jarrun. Ainakin noissa on käsijarru, joka on tosi hankala ja tiukka. Oikeestaan muuta huonoa en noista sitten keksikään