Gesslein 90-luvun vaunut

Mulla on haussa Gessleinin yhdistelmävaunut. Nämä on noin vuodelta 92-94. Ovat siis jo melko vanhat mutta jos niitä vielä jostain löytyis, olisin erittäin kiinnostunut. Ei haittaa vaikka kunto oliskin heikko (kankaat voi aina uusia jne.) ja olis olleet esim. parvekevaunukäytössä. Mukana tässä yks kuva hakemastani, nuo samat kankaat ei siis ole pakko olla - mallia haen lähinnä.

Vaunujen tuntomerkkejä ovat siis isot pyörät, "koukeroinen runko", karkkityyny (saatta joissain malleissa olla) jne. Ja merkki siis Gesslein.

Onko kukaan nähnyt tuttavapiirissä tms?? Haaveena olis saada tämmöset omaan käyttöön ja ehkäpä kunnostaakin jos tarvetta.

Kiitos etukäteen vinkeistä!

Sinuna kyttäisin joskos saksan ebayhin tulisi tollaset myyntiin. Saksalaisissa ilmoituksissa yleensä laittavat, että lähettävät vain saksaan, mutta jos erikseen kysyy niin suurin osa kuitenkin lähettää Suomeen. Kävin sivustolla kurkkaamassa niin tollasella rungolla löytyy sieltä tällä hetkellä vaunuja, mutten nähnyt yhdistelmiä.

http://shop.ebay.de/items/__Kinderwagen-Gesslein_W0QQMarke46ae318ZGesslein790d513cQQ_nkwZKinderwagenQ20GessleinQQQ5ftrkparmsZ39Q253A1Q257C66Q253A2Q257C65Q253A10QQQ5ftrksidZp3286Q2ec0Q2em14QQ_dmptZDEQ5fAllesUmsKindQ5fBabyQ5fKinderwagenQ5fBuggiesQQ_fromfsbZ0QQ_sopZ10QQ_pgnZ1?_trksid=p3286.c0.m14

Kiitos vinkistä Meade! Olen itseasiassa käynyt siellä aika tiheään, ja vaikka Gesslein on saksalainen niin en ole juurikaan nähnyt siellä tolla rungolla. Sen sijaan ruotsalaiselta www.blocket.se sivulta tuntuu löytyvän useemmin - on vaan väärän väriset kun mieluiten valkoiset haluisin. Mutta jos täältä Suomesta löytys ihan oikea malli, vaikkakin tummat niin kai ne maalattua saa...

Ja vierailija kysyi että miksi haluan just tommoset, niin siksi kun pienenä tyttönä niistä jo haaveilin kun näin niistä ja tykkään niistä isoistä pyöristä sekä koukeroisesta x- muodosta. Ovat vaan mun kaikkien aikojen lempivaunut. Siksi en haluaisi mitään muuta ostaa :)

Yhteistyössä