George Floydille löytyi kaksi eri kuolemansyytä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vinkki: Kumpi ruumiinavaus tehtiin ja julkistettiin ensin?
Kuten sanoin, jos ei mene kaaliin, niin ei mene. En pysty kertomaan totuutta, jos et hyväksy sitä. Pysy omassa mielikuvitusmaailmassasi.
Viitsitkö avata vähän logiikkaa argumenttiesi takana? Luin koko keskustelun ja Palstapesun kanta on täysin selvä perusteluineen, mutta sinun argumenttisi ovat aika vaikeaselkoisia.
 
En muista ihan tarkkaan missä sanoit, enkä halua välttämättä todistaa sinua narraajaksi, mutta muistelen, että sanoit jossain ketjun alussa, että olet”varma”, että kuoleman syy on huumeista johtuvaa.
Muistatko itse paremmin?
Spekuloin kyllä, että huumeilla olisi saattanut olla osuutta kuolemaan.
 
vierailija
Viitsitkö avata vähän logiikkaa argumenttiesi takana? Luin koko keskustelun ja Palstapesun kanta on täysin selvä perusteluineen, mutta sinun argumenttisi ovat aika vaikeaselkoisia.
Palstapesulla on vain jäänyt jokin vaihe päälle, sillä joskus jää. Minun kanta on ollut alusta asti se, että kuolmansyy on toissijainen juttu, kuoleman aiheuttaja on kuitenkin tiedossa.
Mitä väliä on sillä, pysähtyikö ensin sydän vai loppuiko happi, kun kuristamisesta puhutaan?
 
Mitä ihmeen mansplaininkia taas? Tietenkin on eri. Periaatteessa. Mutta hyvähän se on, että on instansseja, joilla voidaan varmistaa totuus.
Ei se automaattisesti tarkoita, että jos ostat palvelun, saat sellaisen kuin haluat. Tällaisia asioita pitääkin varmistaa, se on suoja koko ihmiskuntaa kohtaan.
Voinko palkata yksityisen tuomarin käsittelyyni? Miksi en?
 
vierailija
Spekuloin kyllä, että huumeilla olisi saattanut olla osuutta kuolemaan.
Tätä en ymmärrä. Mitä aineita pitää vetää, että selviää hengissä, jos painetaan yhdeksän minuuttia polvella niskasta?
Nuo aineet, joita on lueteltu, ovat kyllä saattaneet pitkittää kuolemaa, mutta aika kovat aineet pitäisi olla, että ne toiseen suuntaan vaikuttaisivat.
 
Tätä en ymmärrä. Mitä aineita pitää vetää, että selviää hengissä, jos painetaan yhdeksän minuuttia polvella niskasta?
Nuo aineet, joita on lueteltu, ovat kyllä saattaneet pitkittää kuolemaa, mutta aika kovat aineet pitäisi olla, että ne toiseen suuntaan vaikuttaisivat.
Fentanyyli, metamfetamiini, korona, sydänsairaus plus poliisin kovat otteet. Ehkä olisi selvinnyt hengissä ilman huumeita? Yleensäkin morfiinijohdoksen ja piristävän huumeen yhtäaikainen käyttö on erittäin vaarallista.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja AivanSama
Tätä en ymmärrä. Mitä aineita pitää vetää, että selviää hengissä, jos painetaan yhdeksän minuuttia polvella niskasta?
Nuo aineet, joita on lueteltu, ovat kyllä saattaneet pitkittää kuolemaa, mutta aika kovat aineet pitäisi olla, että ne toiseen suuntaan vaikuttaisivat.
Fentanyyli on siis opioidien tapainen kipulääke, joka lamauttaa keskushermoston toimintaa. Sen yliannostus johtaa mm. hengityksen lamautumiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Voinko palkata yksityisen tuomarin käsittelyyni? Miksi en?
Voinko palkata yksityisen kokin? Miksi voin? ....siis mitä yrität selittää? Näitä tutkimuksia tehdään uusiksi, eikä kellään ole sanomista kuoleman aiheuttajaan. Oli muuten kovennut tuomio toisen asteen murhaksi.

Miksi asiantuntijatasolla ei saisi käyttää useampia asiantuntijoita? Sillä tavallahan se totuus tieteessä puidaan. Tuomarointi ei taida olla tutkimustiedettä. Lakimiehet tulkitsee lakitiedettä, jne.
 
Voinko palkata yksityisen kokin? Miksi voin? ....siis mitä yrität selittää? Näitä tutkimuksia tehdään uusiksi, eikä kellään ole sanomista kuoleman aiheuttajaan. Oli muuten kovennut tuomio toisen asteen murhaksi.

Miksi asiantuntijatasolla ei saisi käyttää useampia asiantuntijoita? Sillä tavallahan se totuus tieteessä puidaan. Tuomarointi ei taida olla tutkimustiedettä. Lakimiehet tulkitsee lakitiedettä, jne.
Ei siellä tuomiota vielä ole annettu, vaan syytteet.
 
Voinko palkata yksityisen kokin? Miksi voin? ....siis mitä yrität selittää? Näitä tutkimuksia tehdään uusiksi, eikä kellään ole sanomista kuoleman aiheuttajaan. Oli muuten kovennut tuomio toisen asteen murhaksi.

Miksi asiantuntijatasolla ei saisi käyttää useampia asiantuntijoita? Sillä tavallahan se totuus tieteessä puidaan. Tuomarointi ei taida olla tutkimustiedettä. Lakimiehet tulkitsee lakitiedettä, jne.
Voiko yksityishenkilön palkkaama ammattilainen olla puolueeton? Hänen työnantajallaan on omat odotuksensa lopputuloksesta.

Yksityinen kokki tekee sinun toivomuksen mukaista ruokaa, itse palkkaamasi lääkäri tutkii toivomiasi asioita, palkkaamasi asianajaja toimii sinun etujesi mukaan... Jne.

Ymmärrät varmasti asian ytimen.
Kun tarvitaan puolueeton mielipide, ei ehkä paras vaihtoehto antamaan sitä, ole sellainen henkilö, joka on palkattu asianomistajan toimesta?
Tästä syystä et voi itse palkata tuomaria oikeuskääsittelyysi... Oikeuslääkäri on samanveroinen toimija.
 
vierailija
Voiko yksityishenkilön palkkaama ammattilainen olla puolueeton? Hänen työnantajallaan on omat odotuksensa lopputuloksesta.

Yksityinen kokki tekee sinun toivomuksen mukaista ruokaa, itse palkkaamasi lääkäri tutkii toivomiasi asioita, palkkaamasi asianajaja toimii sinun etujesi mukaan... Jne.

Ymmärrät varmasti asian ytimen.
Kun tarvitaan puolueeton mielipide, ei ehkä paras vaihtoehto antamaan sitä, ole sellainen henkilö, joka on palkattu asianomistajan toimesta?
Tästä syystä et voi itse palkata tuomaria oikeuskääsittelyysi... Oikeuslääkäri on samanveroinen toimija.
Yritätkö väittää, että poliisi ei olisi aiheuttanut Floydin kuolemaa?
 
vierailija
Voiko yksityishenkilön palkkaama ammattilainen olla puolueeton? Hänen työnantajallaan on omat odotuksensa lopputuloksesta.

Yksityinen kokki tekee sinun toivomuksen mukaista ruokaa, itse palkkaamasi lääkäri tutkii toivomiasi asioita, palkkaamasi asianajaja toimii sinun etujesi mukaan... Jne.

Ymmärrät varmasti asian ytimen.
Kun tarvitaan puolueeton mielipide, ei ehkä paras vaihtoehto antamaan sitä, ole sellainen henkilö, joka on palkattu asianomistajan toimesta?
Tästä syystä et voi itse palkata tuomaria oikeuskääsittelyysi... Oikeuslääkäri on samanveroinen toimija.
Sä puhut ihan sekavia, et edes yritä pysyä kokonaisuudessa. Miten vaikuttaa lopputulokseen, kuoliko Floyd sydämenpysähdykseen vai happivajeeseen aivoissa?
 

Yhteistyössä