Gemssi faneja löytyykö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GMC
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

GMC

Vieras
Eli,kun tuossa oli unelma-auto kysely,niin tuli mieleen,että onko gemssi-faneja tai ylipätään ChevyVan-faneja?
Mun mielestä tosi upee,ihana ja mahtava auto!!!!!Eikä ole oikeesti niin bensarosvoja,kuin luullaan.Toki vähän enemmän vie,mutta ei hirveesti enemmän."tuntuu vaan köyhästä" on meidän isännän sanonta(juuh....)
 

Yhteistyössä