G
GMC
Vieras
Eli,kun tuossa oli unelma-auto kysely,niin tuli mieleen,että onko gemssi-faneja tai ylipätään ChevyVan-faneja?
Mun mielestä tosi upee,ihana ja mahtava auto!!!!!Eikä ole oikeesti niin bensarosvoja,kuin luullaan.Toki vähän enemmän vie,mutta ei hirveesti enemmän."tuntuu vaan köyhästä" on meidän isännän sanonta(juuh....)
Mun mielestä tosi upee,ihana ja mahtava auto!!!!!Eikä ole oikeesti niin bensarosvoja,kuin luullaan.Toki vähän enemmän vie,mutta ei hirveesti enemmän."tuntuu vaan köyhästä" on meidän isännän sanonta(juuh....)