Geelin käyttäjät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HH

Vieras
Onkos joukossa Estrogel-geelin käyttäjiä? Miten kauan olette käyttäneet ja minkälaiset ovat kokemukset?
Itselläni ollut nyt vuoden verran ja ainakin aaltoilut ja yöhikoilut loppuivat, sekä mielialan vaihtelut. Mietityttää vaan, kun kuulee maailmalta tutkimuksia näitten hoitojen turvallisuudesta, että kuinka kauan niitä uskaltaisi käyttää...'
Mutta kun elämä on aivan ihanaa nyt, kun vertaa siihen, mitä oli ennen hoitoa. Mahtavatkohan vaivat palata hoidon loputtua? Ja vielä: voiko käytön keskeyttää ihan milloin vain esim. kuukaudeksi, vai menevätköhän hormonit lopullisesti sekaisin?

Olen 42 v ja minulle määrättiin Estrena- geeliä käytettäväksi yöhikoiluun ""tarvittaessa"", kun minulle laitettiin Mirena- hormonikierukka ennenaikaisen menopaussin hoitoon. Kierukka onkin nyt lähes vuoden käytön aikana poistanut ""pahimmat"" oireet ja tarvitsin vain alussa käyttää ehkä 1-2 iltana kuukaudessa. Nyt en ole käyttänyt, koska en mielestäni tarvitse. Näin lääkärikin käski tekemään, eli kuullostelemaan miltä tuntuu...pienen hikoilun olen sietänyt. Mikään ei ole mennyt ""sekaisin"". Kannattaa kyllä kysyä, mitä lääkäri on mieltä tilanteestasi. Jokaiselle on määrätty yksilöllisesti hoito...

Olen käyttänyt Estrogeeliä noin 8 vuotta. Olen ollut tyytyväinen. Yritin kerran olla ilman vajaa pari kk, mutta yhtenäkin yönä valvoin koko yön, joten kiltisti taas aloin käyttämään sitä uudelleen. Laitan illalla kaksi puserrusta reiteen.

Yhteistyössä