Geelin käyttäjät

• Viestiketjun aloittaja Mallu
  • Ensimmäinen viesti
Mallu
Käytän Estrogel-nimistä geeliä aamuisin 1 1/2 pumpullista.
Kysyisinkin teiltä muilta, käytättekö ko. lääkettä aamulla vai illalla?
Olen yli 50 v. ja olen alkanut kärsiä unettomuudesta ja silmäpusseista aamuisin.
Itse pelkään esim. hikoilun haittaavan työpäivääni enkä uskalla jättää lääkkeen ottamista sen vuoksi iltaan. Toisaalta jos iltaisin otettu lääke antaisi paremmat yöunet olisin valmis muuttamaan tottumuksiani.
Miten olette taistelleet silmäpusseja vastaan rakkaat kanssasisaret?

Kirsti
Laitan geeliä iltaisin suihkun jälkeen, mutta en ole huomannut sen parantavan yöuniani ja silmäpusseihin ei valitettavasti taida auttaa kun kirurgin veitsi. Tietenkin hyvät yöunet auttaa asiaa, mutta ei poista iän tuomia silmäpusseja. Kaikenlaisia silmänalusvoiteitahan on olemassa, mutta eivät ole tuottaneet tuloksia, ainakaan minulle.

58
Olen 4 vuotta käyttänyt Divigel-geeliä, 1 pussi iltaisin suihkun jälkeen. Hikoilu pysyy kurissa melko hyvin sekä yöllä että päivällä. Useinhan juuri hikoilu yöllä estää kunnon yöunet.

kaija47v
Sama Estrogel-geeli käytössä täälläkin. Käytän aamuisin. Annostus on minulla 1-3 pumppausta, välillä käytän vähemmän, välillä enemmän. Sama juttu, en haluaisi työpäivänä niitä kuumia aaltoja ja hikikohtauksia. Mutta totisesti yöt menevät vieläkin välillä hikoillessa ja nukkuminen on pätkittäistä, ollut melkein koko geelin käyttöajan. Pitää seuraavan lääkärikäynnin yhteydessä puhua tuosta unettomuudesta. Minulle ei kyllä tule pusseja silmien alle, päinvastoin: silmän aluset ovat kuin pandakarhulla, eli mustat valvomisesta. Eihän tällaista kovin kauan voi kestää. Tai sitten täytyy kokeilla vaihtaa se geelin otto iltaisin ja katsoa millainen yöstä ja päivästä silloin tulisi.

Yhteistyössä