Geelikynnet. Kauanko kestää laittatuttaminen ja onko niitä pakko huoltaa sitten, vai miten pääsee eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milla"

Vieras
Sain synttärilahjaksi lahjakortin geelikynsien laittoon. Ajattelin mennä ensi viikolla ottamaan kynnet, mutta oon ymmärtänyt että niitä pitäisi käydä huoltamassa sitten tietyin väliajoin, ja sekin maksaa oman summansa (mihin mulla ei ole varaa), eli miten niistä pääsee eroon, vai tuleeko niistä vaan kökön näköiset?

riippuu missä laittaa, n.2h.

ne viilataan pois ne geelit, mutta jos et halua ite maksaa pois ottoa niin sit vaan annat kasvaa oman kynnen mukana, kyllä ne itellään sit irtoo.

Voisiko ne kynnet itse viilata pois vai kannattaisiko mennä ammattilaiselle?
Oman kynnen päälle se geelaus tulisi ilman mitään lisäpaloja.

Toisaalta, oma serkkuni (jonka kanssa en ole kylläkään ollut tekemisissä muutamaan vuoteen) laittaisi kynnet, joten voisin kysyä jos saisin tuttava alennusta, eikä täytyisi maksaa 60e huollosta. Voisi mulla johonkin 30-40e luokalla olla varaa panostaa hommaan vaikka 6 viikon välein.

huoltovälikin riippuu ihan oman kynnen kasvuvauhdista. 2-5vkoa on normaali, mut yli ton 5:n viikon ei kannata päästää ts. kynnet on jäätävän rumat :D ja noi huollotki on tosi paljon eri hintasia, kannattaa googletella. oppilas/harkkatyönä ne on usein 20-40e.

jos on oman kynnen geelaus vaan niin se on nopeempi homma kun rakennella geelistä jatkeita, eli uskoisin että hommansa osaava tekee sen alle 2h.

ite voi viilata myös ja laittaa vaikka väritöntä kynsilakkaa sit päälle, saa sitä kasvurajaa piiloon.

Eli parin tunnin reissu olisi ensiviikolla luvassa. Ja hyvä jos itse tosiaan voi viilata pois ja yrittää peitellä. :)

Täytyy käyttää niitä kynsiä se kolmisen viikkoa ja siinä kohtaa päättää pitääkö vai luopuuko niistä. (eli katsoo rahatilannetta siinä vaiheessa.)

mulla on huoltoväli tässä 4-5 viikkoa ja minusta toi on kamala. en ole kyllä kuudesta viikosta kuullut.

Ohhoh, jo ovat kasvaneet. Taitaa miullakin olla omista kynsistä tuollainen tahti kun saan pikkurillin kyntenikin kasvatettua (siis sen valkoisen osan) reiluun senttiin kuukaudessa.

Kaverini valittikin silti sitä kun geelauksen jälkeen kynsi kasvaa normaalia nopeemmin.

Mulle on n. 10 eri tyyppiä tehnyt kynnet. Viimeisin oli ihan paras, pieni kiinalainen mies teki 35 minuutissa(!!) ranskalaisella manikyyrillä ja nyt ovat pysyneet 3,5 viikkoa täydellisinä, ei siis irtoilua tai lohkeilua. Maksoi n. 50 egeä.

[QUOTE="kaisa";23925395]Mulle on n. 10 eri tyyppiä tehnyt kynnet. Viimeisin oli ihan paras, pieni kiinalainen mies teki 35 minuutissa(!!) ranskalaisella manikyyrillä ja nyt ovat pysyneet 3,5 viikkoa täydellisinä, ei siis irtoilua tai lohkeilua. Maksoi n. 50 egeä.[/QUOTE]

Missä noita pieniä kiinalaismiehiä mahtaa löytyä? Mullekin voisi kelvata :)

joo kun ne omat kynnet on "suojassa" sen geelin alla, ei liuskotu eikä lohkeile ;)

mulla on ollu geelit melkein yhteen soittoon nelisen vuotta. muutama viikko on välissä ettei oo ollu. näihin jää koukkuun!!!!

Jos et ole neljään vuoteen nähnyt omia kynsiäsi, miten voit sanoa että eivät ole menneet pilalle? Poistatin itse geelit jokin aika sitten ja näky oli kyllä aika karu ja kynnet ovat huonossa kunnossa vieläkin, useiden kuukausien päästä. Minulla oli geelit noin vuoden päivät.

Ja 4 viikon välein oli pakko käyttää huollossa, muuten olivat järkyttävän epäsiistit. Itse kyllästyin siihen huollossa ramppaamiseen ja siksi otatin pois, vaikka kynsistä pidinkin ja niiden helppoudesta.

joo kun ne omat kynnet on "suojassa" sen geelin alla, ei liuskotu eikä lohkeile ;)

mulla on ollu geelit melkein yhteen soittoon nelisen vuotta. muutama viikko on välissä ettei oo ollu. näihin jää koukkuun!!!!

Ne ovat uskottavasti varmana tosi vetovoimaiset, pientä arjen yleellisyyttä. :)

Vaikka geelausrumpaan en ole vielä päässyt, olen koukussa ranskalaiseen manikyyriin ja Seppälän kynsikoruihin. :) Moni silti on luullut että oon käynyt laitatuttamassa kynteni jossain geelauksessa, vaikka se onkin ollut ihan omat kynnet jotka on vedetty hm lakoilla :D

Jos et ole neljään vuoteen nähnyt omia kynsiäsi, miten voit sanoa että eivät ole menneet pilalle? Poistatin itse geelit jokin aika sitten ja näky oli kyllä aika karu ja kynnet ovat huonossa kunnossa vieläkin, useiden kuukausien päästä. Minulla oli geelit noin vuoden päivät.

Ja 4 viikon välein oli pakko käyttää huollossa, muuten olivat järkyttävän epäsiistit. Itse kyllästyin siihen huollossa ramppaamiseen ja siksi otatin pois, vaikka kynsistä pidinkin ja niiden helppoudesta.

öööö missä mä sanoin etten oo omia kynsiä nähny? siis tottakai mä oon nähny ku toi geelihän viilataan melkein kokonaan kynnestä pois. ainaki mulla. ja on mulla ollu joitain viikkoja ettei oo ollu kynsiä, niin sillon on ollu omat mut mä en enää osaa elää ilman. ja mulla menee tosi huonoon kuntoon kynsinauhat ilman geelejä, en tiä mikä siinäkin on, mut paremmassa kunnossa kun kädet on aina kun on kynnet. ja eihän omat kynnet vuotta voi huonossa kunnossa olla geeleistä, johan koko kynsi kerkiää moneen kertaan kasvaankin.

ja eihän omat kynnet vuotta voi huonossa kunnossa olla geeleistä, johan koko kynsi kerkiää moneen kertaan kasvaankin.

Kyllä se oma kynsi siinä uuden geelin laitossa kärsii kun viilataan vanhan raja näkymättömäksi.
Ei siitä pois otosta ole vielä vuotta aikaa, muutama kuukausi. Ja sinä aikana oma kynsi ei ole kokonaan kyllä vielä ehtinyt kasvaa uusiksi. Sitä odotellessa.

Kyllä se oma kynsi siinä uuden geelin laitossa kärsii kun viilataan vanhan raja näkymättömäksi.
Ei siitä pois otosta ole vielä vuotta aikaa, muutama kuukausi. Ja sinä aikana oma kynsi ei ole kokonaan kyllä vielä ehtinyt kasvaa uusiksi. Sitä odotellessa.

osta jotain mikä vahvistaa omaa kynttä. se riippuu ihan siitäkin kuinka rankasti viilataan, jos omaa kynttä viilataan paljonki ohuemmaks niin tottakai se ohenee. mut mun kynsiteknikkoni ei kyl sitä omaa kynttä viilaile turhia, pelkästään geelejä.

Yhteistyössä