geeliä

  • Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti
nainen
olen käyttänyt jo vuosia geeliä vaihdevuosioireisiin ja todennut hyväksi, helppo sipaista illalla ennen nukkumaan menoa, ei turvotusta eikä liioin muitakaan sivuvaikutuksia ja turvallisempaa käyttää kuin tabletit, mutta tietenkin yksi sopii yhdelle toinen toiselle.
 
N47
Äitinikin on käyttänyt geeliä muutaman vuoden laastari- ja pillerikokeilujen jälkeen.
Tykkää, että geeli on näistä ollut ainakin hänelle paras vaihtoehto (vähiten sivuoireita).
 
Nn48
Sain eilen Estrogel-nimistä geeliä, annostus ½-1 mitallista ja sen lisäksi Primolut-hormoonipillereitä 12 päivän ajan/kk normalisoimaan kuukautiskiertoa.
Laitatan 3 kuukauden päästä hormoonikierukan, jolloin ei tarvitse syödä enää pillereitä.
Onko kokemusta kuinka pian geeli alkaa vaikuttaa?
 
47v
Olen käyttänyt n. puoli vuotta Estrena-geeliä ja sen lisäksi minulla myös on hormonikierukka, joka oli jo ”valmiina”. (Kuukautisia ei ole ollut vuosiin, juuri tuon kierukan takia). Geeli alkoi mielestäni vaikuttaa jo viikon sisällä. Suurin osa kaikista vaivoista (hikoilu, syd.tykytykset, ”panta päänympärillä” jne ovat hävinneet). Estrena -geeli on pumppupullossa, josta 1-4 painallusta päivittäin. Pelkkää positiivista sanottavaa, elämänlaatu aivan toista luokkaa nyt!
 

Yhteistyössä