Geeli- vai rakennekynnet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jemppa75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jemppa75

Jäsen
11.01.2010
214
0
16
Töihin paluuta varten olen harkitsemassa geeli- tai rakennekynsien ottamista. En hae mitään pitkiä kynsiä, mutta sellaisia jotka olisivat siistit ja helpot.

Tiedän, että molempia pitää huoltaa säännöllisesti.

Haluaisin kuulla mielipiteitä/suosituksia puoleen tai toiseen, kuinka usein huollatte, ja onko kenties muitakin vaihtoehtoja mistä en ole vielä tietoinen.

Ja sitten vielä kokemuksia varpaankynsien geelauksesta. Kannattaako?

Minulla on ollut molemmat ja akryylit ovat kestäneet paremman näköisinä eivätkä irtoile sitten millään. Geeleistä ensimmäiset irtoilivat jo viikon jälkeen laitosta, akryylit kestivät melkein siihen asti kun kasvoivat pois tai irrottelin itse, halusin siis eroon enkä aikonut uusia. Nätithän ne ovat, mutta minulle hupia silloin tällöin, säännölliseen huoltoon en halua rahoja laittaa. Geelien laitto vei uuneineen melkein kolme tuntia, akryylit sain tunnissa.

[QUOTE="vieras";23970572]Minulla on ollut molemmat ja akryylit ovat kestäneet paremman näköisinä eivätkä irtoile sitten millään. Geeleistä ensimmäiset irtoilivat jo viikon jälkeen laitosta, akryylit kestivät melkein siihen asti kun kasvoivat pois tai irrottelin itse, halusin siis eroon enkä aikonut uusia. Nätithän ne ovat, mutta minulle hupia silloin tällöin, säännölliseen huoltoon en halua rahoja laittaa. Geelien laitto vei uuneineen melkein kolme tuntia, akryylit sain tunnissa.[/QUOTE]

Mulla ensimmäinen geeli irtosi 4 viikon jälkeen, 6 viikon jälkeen oli kaikki lähtenyt - tosin itse revin niitä jonkinverran :) Geelien laittoon minulla meni max 2-2,5h (toki jos akryylit noin nopeat niin ovat nopsammat laittaa, mutta kuitenkin) ja tykkäsin niistä kovasti. Häitä varten laitoin vain.

Akryylikynsiä en ole kokeillut, mutta geelikynnet ovat olleet nyt vuoden ja kovasti olen tykännyt. :) Huolto on yleensä n. 5 viikon välein ja hyvänä ovat pysyneet irtoilematta sen välin vaikka tykkään pitää kynnet aika pitkinä enkä varo niitä lainkaan.

Varpaankynsiä en ole ikinä geelannut, mutta toisaalta omaan makuuni en edes välitä raskalaisista manikyyreistä, jotka jotkut laittavat. Näyttävät vain ylikasvaneilta varpaankynsiltä. Itse tykkään pitää varpaankynnet lyhyinä ja sormenkynnet pitkinä.. ;)

Yhteistyössä