Gay vai ei? Onko tämä normaalia poikaystävältäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Tässä muutamia seikkoja jotka herättivät homoepäilykseni:

- Emme harrasta seksiä lainkaan ja hän ei tykkää kosketella tai katsoa minua, hän vain haluaa että otan häneltä suihin

- Hän kulkee miespuolisten kavereidensa edessä takapuoli, pallit ja häpykarvoitus näkyvillä

- Katsoo miespuolisen kaverinsa kanssa elokuvia saman peiton alla, enkä minä saa katsoa leffaa heidän seurassaan

- Hän pyysi minua lämmittämään saunan, jotta menisimme sinne kahdestaan, mutta jäikin kaverinsa kanssa "katsomaan leffaa" ja päädyin yksin saunaan. Epäilytti, kun ei kuulunut minkäänlaisia leffan ääniä.

- Puhuu kokoajan jotain pyllypanojuttuja ja homoseksuaalisuuteen liittyviä asioita

- Hänen kaverinsa oli meillä 5 yötä ilman järkevää syytä ja kun poikaystävältäni kysyin koska hänen kaveri lähtee niin poikaystäväni vastasi vain vihaisena: "Miks sen pitäis lähtee?!" ja meni takaisin hänen viereensä, SAMAN PEITON ALLE!

- Kerran p.ystäväni kaverin jalka oli hänen vehkeiden päällä ja p.ystäväni sanoi: "Sami sun jalka on mun pallien päällä" ja Sami vastasi "Ai on vai?" ja jalka oli sen jälkeen edelleen samassa paikassa.

- Yhden kerran p.ystäväni pisti kätensä Samin reiden päälle ja hieraisi sitä puhuessaan.

- Kun kävin wc:ssä ja tulin olohuoneeseen Sami ja p.ystäväni olivat sohvalla saman peiton alla ja näyttivät todella pelästyneiltä, aivan kun olisivat tehneet jotain kiellettyä, ja aikaisemmin sinä päivänä, kun kävin tupakilla, ja tulin sisälle takaisin, näytti aivan siltä kuin he olisivat hieroneet toistensa alapäitä peiton alla.

- Kun Sami oli ollut meillä sen 5 päivää ja lähti kotiin niin p.ystäväni oli aivan surkeana, mutta piristyi kun puhui Samin kanssa mesessä.

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä oikeesti repeisin nauruun, jos yllättäisin mieheni jonkun kaverinsa kanssa saman peiton alta ;).. Minkä ikäinen ap:n (muka)poikaystävä on?

17v

kysy, saaksä mennä niiden väliin peiton alle.. Jos et saa, niin ne on molemmat gay ;)

En saanut ainakaan silloin liittyä seuraan leffaa katsomaan

Mä oikeesti repeisin nauruun, jos yllättäisin mieheni jonkun kaverinsa kanssa saman peiton alta ;).. Minkä ikäinen ap:n (muka)poikaystävä on?

17v

kysy, saaksä mennä niiden väliin peiton alle.. Jos et saa, niin ne on molemmat gay ;)

En saanut ainakaan silloin liittyä seuraan leffaa katsomaan

No jos sä oikeesti oot tosissas tän kysymyksen kanssa, niin eiköhän tuo ole aika selvä.. Miehet ei oikeesti "köllöttele" saman peiton alla..siis heteromiehet..

No, tuttavapiiriini on kuulunut useita homoja ja transsukuopuolisia ym. Tilanne voi olla ihan mahdollinen. Kysyisin ihan suoraan poikaystävältä taipumuksista ja ehdottaisin eroa, jos on homo. Ei tuo kuulosta normaalilta (jos normaali-sanaa haluaa käyttää ). Ei mieheni menisi saman peiton alle miehen kanssa ellei vaihtoehtona olisi jäätyminen erämaassa.

Yhteistyössä