Galluppia tv-sarjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä seuraan mm. Good Wifea, Modernia perhettä, Kostoa, Jälkiä jättämättä, Valehtelevia viettelijöitä, Housea, Puumanaista ja Taran monta elämää.
Paras ikinä on Lost ja kovasti odotan, että Greyn anatomia jatkuu.

En seuraa mitään, mitä tv;stä tällä hetkellä tulee. The Walking deadin olen katsonut, se oli loistava ja kolmatta tuotantokautta odotan. Doctor Who pyörii nyt Kakkosella, mutta nekin jaksot on jo nähty.

Paras sarja ikinä, hmm. En osaa sanoa. Paras sarja koskaan on aina se, mitä parhaillaan fanitan.

Dexter on ainoo mitä tulee katsottua mutta ei kaadu maailma jos joku jakso jää väliin. Katson muutenkin kamalan vähän telkkaria, Pasilat ja Frendit oon kattonu DVD:ltä useempaan otteeseen kaikki tuotantokaudet ja aina ne vaan jaksaa naurattaa.

Tällä hetkellä Dexter, Walking Dead, Bones, Supernatural,Mentalist, Näkijä,nuita katon ja aina
ootankin millon alkaa.

Niin ja katsoin True Bloodia ja Sons Or Anarchy katoin ja ootan millon alkaa taas.

Viimeksi muokattu:
Good wife on tällä hetkellä paras. Lisäksi tykkään sarjoista, joissa hyviksen ja pahiksen roolit sekoittuvat esim. Dexter, Shield, Sons of Anarchy, Sopranos. Asema 62 on myös hyvä ja aliarvostettu sarja.

Nyt katson vaan Selviytyjiä.
Aiemmista sarjoista ikisuosikkeja Täykkärit, Teho-osasto oli kanssa alkuun must. Sopranos oli hyvä mutta kuitenkin liikaa väkivaltaa.

Tällä hetkellä seuraan / katson joka jakson: Pan Am (aivan ihana) ja Kosto

Parhaat sarjat joita olen seurannut: Frendit, Mad Men, Downton Abbey, Täydelliset Naiset (varsinkin ensimmäiset tuotantokaudet)

Odotan malttamattomasti: Downton Abbey ja Mad Men seuraavaa kautta

Tällä hetkellä seuraan mm. House, Bones, CSI:t, Criminal minds, Good wife, Diili... tulee äkkiseltään mieleen. Varmaan muitakin, pitkälläpitkällä sairaslomalla kerkee kattoa telkkua.. Ja Kova laki, Erikoisyksikkö on niistä paras. Ai niin, Taivaan pilarit on kans yks, mut kun se tulee yle:ltä niin en muista koskaan sitä nauhottaa :/

"Kaikkien aikojen lempparit", hmm, noh äkkiseltään jos pitäis vastata niin Täydelliset naiset ja Criminal Minds.

Ehkä eniten odotan nyt Greyn Anatomian jatkumista.. Sais tulla jo!

Yhteistyössä