galluppia taas harmaille ja mustille

• Viestiketjun aloittaja harmeliina
  • Ensimmäinen viesti
harmeliina
jos olet aina "harmaa" mutta päivittäin täällä, miksi et rekisteröidy?
Jos taas olet musta mutta välillä kirjoittelet harmaana, miksi piilottelet, aiheen arkaluontoisuuden vuoksi tms?

viiras
Itse olen aina tällä nikillä harmaana. En vaan halua rekisteröityä, helpompi vastata eri aiheisiin kun ei ketjut jää oman profiilin alle.
Mulla on myös nikki, mutten sillä enää täällä kirjota, kerhoilen vaan. En paljonkaan kirjoitellut kun alettiin jo tunnistaa. Haluan pysyä anonyyminä, mutta keskustella kuitenkin aidosti itsenäni.
Ääh, onko mitenkään tajuttavasti vastattu :D alkaa taju hiipumaan unen puolelle kait...

Tsirlips
Monesti kirjoitan harmaana kun en jaksa kirjautua kun "ihan vaan pikasee pistäydyn". Mutta allekirjoitan sitten yleensä tällä nimelläni. Joskus jos kysyy jotain tosi arkaluontoista niin laitan vieras. Tai jos vastauksesta helposti arvaisi kuka olen. Vittuiluviestejä en harrasta.

o
Olen usein mustana, mutta en aina jaksa. Joskus mustana kirjoittaessa tulen vainoharhaiseksi, että olenko kertonut itsestäni liikaa, ja tunnistetaanko minut, ja silloin harmailen jonkin aikaa.

En kirjoittele harmaana mut ymmärrän et toiset kirjoittelee tietyt asiat ilman rekkautunutta nikkiään, johan sen näkee mitä siitä seuraa kun arkaluontoisen asian paljastat nikilläs, oi sitä kakin määrää minkä niskaansa saa.

Yhteistyössä