Galluppia pukkaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aslak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aslak

Vieras
Gallup: Mistä paikkakunnalta/kyläpahasesta olet kotoisin ja mihin olet päätynyt (eli missä asut nyt) ? Ja jos haluat kertoo, miten päädyit nykyiseen asuinpaikkaasi?

Helsingissä synnyin ja monen mutkan kautta päädyin tänne takaisin. Helsinki on mun koti ja muualla tuntui aika urpolta. Tietty voisin muuttaa Pariisiin takas vaikka heti, mutta mies ei oikein innostu :) Täällä on myös lapsilla hyvä olla ja kasvaa :)

Heh, mulla toi on mennyt niinpäin, että olen alunperin Helsingistä ja olen päätynyt monen mutkan kautta maalle, tosin sinne muutettiin ensin perheen kanssa kun olin varhaisteini ja kunhan aikuisuus koitti kävin kokeilemassa paria kotimaista isoa kaupunkia ja vähän ulkomaitakin, mutta veri veti takaisin maalle... Ja sieltä en kyllä kotimaassa kaupunkiin enää muuta, ulkomaille toivottavasti joskus vielä..

Alunperin kotoisin Kuopiosta, josta Jyväskylän ja Turun kautta tullut nykyiseen asuinpaikkaan Tampereelle. Joskus olis kyllä kiva palata kotikonnuille tai ainakin sinne suunnalle, niin olis tuon pikkusen isovanhemmat edes pikkusen lähempänä... ja kai sitä jonkinlainen kotiseutukaipuu vaivaa...

Porista oon kotoisin. Asunut kolmisen vuotta kauhajoella, muuttanut takaisin Poriin. Sitten asuin pari vuotta Loimaalla ja TAAS ollaan Porissa. Ei helvetti, mie oon tämmönen bumerangimuuttaja :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Porista oon kotoisin. Asunut kolmisen vuotta kauhajoella, muuttanut takaisin Poriin. Sitten asuin pari vuotta Loimaalla ja TAAS ollaan Porissa. Ei helvetti, mie oon tämmönen bumerangimuuttaja :laugh:

"Mikä teitä porilaisia vaivaa?" tai sinne päin, sanoisi Vares. :laugh:

Itse olen lahjoitukseni Porille tehnyt: eno asuu siellä. Ja äijän ex-työnantaja on niiltä kulmin. Kummallisia otuksia... :saint:

Kouvolassa synnyin, Jyväskylässä vietin suurimman osan elämästäni, sieltä päädyin Tampereen kautta Hämeenkyröön.
Vaihtelunhalu ja mies on olleet syinä paikkakunnan vaihdoksiin.

Yhteistyössä