Galluppi:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
Monia, kuten minua, tuntuu aihe aina kiinnostavan, siksi pistän tännekkin tämän. Kenen ehkäisy pettänyt tai kenen tuttavalla pettänyt ja MIKÄ ehkäisy?
Jotta saadaan osviittaa hiukan mikä nyt sitten on luotettavimpia ja mikä ei. JOS nyt tässä kuvaa voi saada.
Mulla ei ole mikään pettänyt koskaan.
Opiskeluaikoina luokkakaverilla tuli tyttövauva vaikka söi pillereitä ja ihan tunnollisesti. Muita en nyt muista ihan heti.
Lisää? ...

Itselläni petti kuparikierukka reilu vuosi sitten -oli kyllä lääkärin mukaan ihan hyvin paikoillaan (alkujärkytyksestä toivuttua oli vain pakko todeta, että tyttö todella halusi tulla tähän maailmaan -onneksi petti !).
Kaksi ystävääni ovat myös kertoneet kuparikierukan pettäneen.

Kiva aihe -kertokaapa kokemuksianne!!!

Tiedän yhden jolla pillerit petti tunnollisesta syönnistä huolimatta. Ja suvussa ainakin kolme tapausta ku( ilmeisesti kupari) kierukka petti sekä yks (ilmeisesti hormooni) kierukka petti

Tiedän yhden jolla pillerit petti tunnollisesta syönnistä huolimatta. Ja suvussa ainakin kolme tapausta ku( ilmeisesti kupari) kierukka petti sekä yks (ilmeisesti hormooni) kierukka petti

7v eri pillereitä- ei raskaaksi
2v kumia- ei raskaaksi
1,5v ehkäisyrengas- ei raskaaksi
ja nyt taas kumi

ja verrokki. jätin pillerit pois-samassa kuussa alkoi toivottu raskaus.
jätin kumin pois ja taas alkoi raskaus. eli olen ilmeisen helposti raskaaksi tulevaa sorttia

Yhteistyössä