galluppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NYT harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NYT harmaana

Vieras
Mitä mieltä olette siitä jos vie n.1vuotiaan viikoksi hoitoon ulkomaan matkan vuoksi mummin luo, kenen kanssa on paljon muutenkin tekemisissä?
En halua saada mitään riitaa aikaiseksi, kyselen vain milipiteitä :)

Melko pitkä aika mutta kyllä saattaisin hyvinkin jättää kunhan tälläinen ei toistuisi useasti.. tai muuten lapsi olisi poissa vanhempiensa luota.. siis kun näkee noita äitejä keillä pieni lapsi ja monia viikonloppuja viihteellä, kamalaa! Käyttäisin itse aikani kaikkeen hauskaan lapseni kanssa ja baari rahat lapsen tarpeisiin --> Vaatteet sun muut.

jos siis muuten kotona paljon, joskus harvoin yksi yö hoidossa, tietenkin itselläkin tulee varmasti kova ikävä ja harmittaa jättää mutta jos siis ulkomaan matka kyseessä niin tekeekö äidistä huonon?

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
jos siis muuten kotona paljon, joskus harvoin yksi yö hoidossa, tietenkin itselläkin tulee varmasti kova ikävä ja harmittaa jättää mutta jos siis ulkomaan matka kyseessä niin tekeekö äidistä huonon?

Ja pöh tollanen asia äidistä mitään huonoa tee.

Mä en raaskis ihan niin pitkäksi aikaa viedä, ene edes noita meidän omia. meidän 2 ja 3 v. on olleet siis 2 yötä hoidossa, sitä enempää en nyt vielä haluaisi niiden olevankaan. Viikko on vielä aika pitkä aika.

no mitä tehdä kun matka varattu ens vuodeksi ja vauva silloin noin vuoden? peruakkaan ei varmaan matkaa voi kun varauskin maksettu, ja en halua vuoden ikäistä matkaan ottaa. Kyllähän se ikävä tulee ja harmittaa jättää :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voiko lasta enää ottaa kun varauksen yhteydessä ei olla ilmoitettu lasta?
mieluummin jätän menemättä kun en halua 1vuotiasta viedä vielä ulkomaille!

Sen voi lisätä varaukseen koska se on vielä sylilapsi eikä vei paikkaa koneessa. Mikset ottaisi ulkomaille? Meidän 2v on jo 4 kertaa ollut ulkomailla, ekan kerran 7kk ikäsenä :)

Sellainen on MUN mielestä aivan liian pieni eroamaan äidistään. Ei se reppana vielä ymmärrä ajasta mitään ja siten ihmettelee miksi kestää niin kauan kun äiti ei tule. En ikimaailmassa kykenis jättään. Tuollainen pikkuinen ihminen tarvitsee vielä äitiään ja lujaa.

Yhteistyössä