Galluppi: Vakituisessa suhteessa elävät, miten usein harrastatte seksiä ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tyttönen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viikottain, varmaan n 2- 10 kertaa viikko vaihtelevasti, joskus voi olla ehkä enemmänkin.
Molemmat on yhtä halukkaita.
Kuusi vuotta naimisissa, yhteensä kaheksan vuotta.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24285432]oltu parisuhteessa pian 20vuotta, molemmat ollaan yhtä halukkaita,
seksiä on jos ei päivittäin niin vähintään joka kolmas päivä :)[/QUOTE]

Peesaan

Lähes päivittäin, joskus tulee välipäiviä. Monta kertaa viikossa kuitenkin. Hmmm, kumpi halukkaampi, pakko kai sanoa mies, koska hän ehtii aina osoittaa halukkuutensa ennen minua. Muuten sanoisin, että molemmat on halukkaita, joskus vaan ajankohdat menee hiukan ristiin halujen ja muiden pakotteiden kanssa. Yhdessä ollaan oltu kohta 17 vuotta, niistä naimisissa 13 vuotta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ollaan oltu naimisissa 14 vuotta. Halut kohtaa hyvin, ei olla mitään panokaneja, mut 1-2 kertaa viikossa, joskus on pidempi tauko, joskus harrastetaan joka päivä. Meillä seksi vedetään oikeestaan aina pidemmän kaavan kautta, eli mitään pikapanoja ei harrasteta...

Meillä on ollut muutama epäonnistunut yritys puolen vuoden sisään, ei mitään muuta. Suurin syy tähän on raskaus, joka kohta ohi.

Ennen raskautta ehkä 1-2 kertaa viikossa, molempien aloitteesta.

Yhdessä 10 v.

Oon huomannu et kyllä se vähenee :D Niinhän sitä alussa luulee että tää kestää ikuisesti että rakastellaan jopa 3 kertaa päivässä joka päivä :D Mut ei...

Nykyään sit kerran viikkoon ja oon sitä mieltä että useemminkin vois olla, mutta kun väsyneenä siitä ei saa irti mitään niin parempi sitten vaikka kerta viikkoon ja tehdä sekin kunnolla ;) Ollaan kumpikin yhtä halukkaita. Viikon aikana toki voidaan harrastaa esim. suuseksiä ilman että se johtaa seksiin, mutta myönnetään että sekin on vähentynyt. Tässä raskaanaollessa en ole jotenkin itse halunnut että mies nuolee alakertaa, en tiedä mikä siihen on tullut.

1 kertaa viikossa vähintään. Mies haluaisi useammin ja yleensä yllättääkin minut kun olen liian väsynyt estelemään. Jos menee yli 7 päivää niin mies muuttuu hyvin hyvin lyhytjännitteiseksi. Ei onnistu vieroitus.

Yhteistyössä