Mulla sama, ei ois halunnut edes liikkua puolen välin jälkeen kun sattu niin paljon. Mut uusinnan voisin minäkin ottaa:heart:Liitoskivut ja se liikkumisen vaikeus niiden kautta. Oli ihan tuskaa yrittää pitää itseään missään kunnossa kun joka ikinen askel sattui niin pirun paljon. Ja silti sitä haluaisi kokea sen kaiken vielä uudelleen ja uudelleen
Mutta mistä tiesit, ettei nimenomaan ole lapsivettä?Että sikiön liikkeet näkyy niin selvästi ulospäin.
Että valkovuoto voi olla niin vetistä, väritöntä ja runsasta, että sitä luulee lapsevedeksi.
Minusta se taas todellakin oli elämän ihaninta aikaa.tähän vielä se ettei se raskaus todellakaan ole 'elämän ihanin aika' ja aika vaikea on 'nauttia nyt' kun olo oli ihan kamala
Miten ne sen tutki? Itsellä vähän epäilyttää, että kumpaa on..Kävin polilla sen takia.
Mä taas nenän tukkoisuudesta :/ Oli ihan kamalaa kun tuntui että tukehtuu, nenä aivan täysin tukossa 24/7. Oisko kolme viimeistä kuukautta ollut. Toinen mikä yllätti oli alkuajan pahoinvoinnin rajuus, luulin että aamuisin saattaa vähän oksettaa, mutta että sekin oli ympärivuorokautista. Kamala nälkä koko ajan kun söi ja sit melkein heti oksensi vatsalaukun tyhjäksi. Ja sit olikin jo taas ihan hirmunälkä Loppui kyllä onneks neljännellä kuulla, muistaakseni.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21939183:Mä luulin ennen raskauksia tietäväni närästyksestä jo kaiken, mutta enpäs tiennytkään:kieh:
Hmmm. Ehkä Italiassa? Mä koin hyvin epämiellyttävää ja joskus jopa agressiivista käytöstä yllättäviltä tahoilta raskauden aikana. Tuossa aiemmin juuri kirjoitinkin. Olin hyvin yllättynyt.se miten hyvin raskaanaolevaa naista voidaankaan kohdella