GALLUP väittelyiden keskelle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bonaire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bonaire

Aktiivinen jäsen
07.10.2006
21 378
0
36
eli mitä olette tänään tehneet ja mitä aiotte tehdä? :attn:

mä kävin tekemässä reilun tunnin sauvakävelylenkin aamusta,sit syötiin tytön kans ja käytiin ostamassa hälle kevätjuhlavaatteet ( kerrankin ajoissa liikkeellä :saint: :D )

tarkotus ois lähteä tekemään hölkkälenkki (jos kunto kestää :ashamed: ) tossa parin tunnin päästä niin,että tyttö ajaa pyörällä edellä/perässä =)

Ollu vaan. Mies toipuu eilisistä polttareistaan (krapula!) :D ja mua ei huvita tehä mitään. Masentaa ja tympäsee kaikki. Haluaisin olla vaan raskaana taas niinku mun pitäskin olla. :'( :'( :'(

Tultiin aamupäivällä maalta kyläilemästä ja mies meni töihin. Kuopus nukkui piitkätpäikkärit ja heräs just..seuraavaksi vissiin sit lapsille ruokaa ääntä kohti:)

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Ollu vaan. Mies toipuu eilisistä polttareistaan (krapula!) :D ja mua ei huvita tehä mitään. Masentaa ja tympäsee kaikki. Haluaisin olla vaan raskaana taas niinku mun pitäskin olla. :'( :'( :'(

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:

:/ :hug: aika auttaa,itsekin km:n kokenut :hug:

Koko päivä ulkoilemassa lasten ja esikoisen kummitädin kanssa, sit käytiin syömässä ja nyt hetki koytona.
Kohta fillaroidaan esikoisen treeneihin.
Illalla letkotellaan kun mieskin on päässyt töistä.

kaikki normit, pessyt pyykkiä, tehnyt ruokaa, käynyt kaupassa ja onneks mies tänään vapaalla niin on touhunnut tyttöjen kanssa. Ja sitten mä olen vaan puuduttanut kankkujani tässä koneen ääressä.

Mä olen siivonnut, kutonut villapaitaa, katsonut telkkaria, pessyt pyykkiä ja tiskannut ( heh, koneet hoitaa nuo kaksi asiaa ) , tehnyt pari työjuttua, käynyt Myyrmannissa kaupassa, käynyt koiran kanssa ulkona ja palstaillut.

Aamua vietettiin rauhassa oleskellen, tuossa päivällä lähettiin pyöräileen ja käytiin samalla syömässä. Tavattiin kavereita, ja istuttiin vähän aikaa terassilla B) :D Nyt sellasta oleilua ja roikutaan netissä. =)

Siivosin, pykäsin kääretortun, tein ruokaa 6:lle hengelle, kahvitin 8 henkee, laitoin pyykkikoneenkin pyörii.

Nytte särkee päätä ja pitäis käydä maalaa, jos oon yhtään viisas :wave: :/ :D

Aamulla käyty pojun kanssa päivystyksessä, sit vietiin vene laiturille ja käytiin soutelemassa ja kuuntelemassa lähikaislikossa majailevaa kaulushaikaraa. Ollaan pesty pyykkiä ja ripustettu pihalle kuivumaan, pelailtu pelejä, pyöräilty, otettu nokoset, illalla viel edessä koirien uittoreissu ja kauppaan pitäis kans mennä...

oikeestaan ollu vaan, vähä pyykkiä pessy. isommat lapset ollu ulkona ja minä nuorimmaisen kanssa sisällä. välillä oon nuorimman nukkuessa pihassa piipahtanu =)
nyt isot lähti ongelle isänsä ja paappansa kanssa ja nuorin taas nukkuu joten minä taas palstailen :D ( joo tiedän tärkeämpääkin tekemistä olisi varmasti :whistle: )

Aamusta pesty pyykkiä, sitten lähdettiin perheen kera kaupungilla käymään ja syömään. Kotiin tultua otin pienet päikkärit ja nyt illasta menen kaksosten kanssa rauhassa suihkuun ja heidän nukahdettuaan katselen leffaa ja ikävöin kahta isompaa lasta jotka ovat Kreikassa isovanhempien kanssa. Mies lähti mökille siivoamaan ja tulee huomenna.

Olen siivonnut ja viettänyt laatuaikaa perheen kesken puistossa + jätskillä...

Tänään aion netissä pyörimisen lisäksi tehdä "omia paperihommiani" ja saunoa (perheeni kanssa)... :D

Yhteistyössä