Liityn tähän onnellisten ja onnettomien joukkoon.
Nainen 46 v. 1,5 vuotta sitten poistettiin kohtu, heti sen jälkeen oli kuumia aaltoja noin 3 viikkoa, mutta ne meni ohi, kunnes nyt vuosi sen jälkeen alkoivat uudelleen.
Aivan järkyttävää. Olen aina ollut huono nukkumaan ja nyt siis en ole nukkunut enää ollenkaan, kuin jotain parin tunnin verran yössä. Illalla otan unilääkkeen, siitä sitten kahden tunnin päästä herään, kun kuuma aalto tulee. Sitten en enää nukukkaan, ellen ota toista, kolmatta tai neljättä unilääkettä. Minun elämä on siis mennyt täysin pilalle, kun en voi enää nukkua, ei löydy unilääkettä, joka tyrmää minut niin, etten heräisi kuumaan aaltoon.
Veritulpan saaneena en voi käyttää hormoneja. Päivisin hallusinoin unettomuuden takia, näen mustia varjoja ja pelästyn kuollakseni niitä. Lääkärit ei voi enää auttaa. Olen kokeillut kaiken näköisiä luontaistuotteita mitä markkinoilta löytyy. Mikään ei ole auttanut. Olen tässä nyt sitten ollut puoli vuotta melkein täysin nukkumatta, eli kahden tunnin yöunilla mennään. Ainoa hyvä asia on, että olen kotirouva, eikä tarvitse mennä töihin. En kykenisi. Autoa en uskalla enää ollenkaan ajaa, kun olen kuin känninen unettomuuden takia. Tänään sitten sain taas uuden tuotteen Menoforce A.Vogel. Jollei se auta, niin peli on menetetty. Että tällaista täällä. Ne jotka vähättelevät toisten tuskia, voi painua vi....n. Ei ole todellakaan ainakaan minulla leikin asia. Olen tässä jo miettinyt, että otanko hormonit suurista riskeistä huolimatta. Parempi se lyhyt elämä, kuin pitkä mikä on vaan kärsimystä. Jos tulee keuhkoveritulppa, niin tulkoot. Kusessa ollen. Äidilläni on ollut kuumia aaltoja jo yli 20 vuotta, mutta hän on ollut aina hyvä nukkumaan, joten pärjää. Minä en pärjää.