Gallup s

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N nainen

Vieras
Naiset Nyt minä tehdän tämmönen sexi gallupi jos te on sanut paljo sexi vasta näin 1 monta miehet oli mukana 2 mikä ehkäsyn sinä käytin 3 oliko emäntin kipeä sen jälken monta päivä 4 monta päiva sperma tuli ulos emäntin 5 ikä 6 oliko sinä juonut paljo alkoholi sillon vasta T NAINEN

Vastaus (1) 3 miestä (2) e pilleri (3) emäntin oli kipeä 5 päivä (4) sperma valui ulos emäntin 2 päivä (5) 25 v (6) minä oli juonut paljo alkoholi mutta silti se oli helvetin kiva paits aamula kun pillu oli nin kipeä että minä ei melken pystynyt kävele ja minula oli pakko mennä ja pese pillun kun se oli nin täynnä sperma että se valui van sperma ulos sieltä mutta silti se tuli sperma sieltä seurava 2 päivä onko se normaalit tai onko minä epänormaali tiedän ketän miten minä onnistua sada sperma lopeta valu ulos emäntin jo seurava aamua kun minä ei tykkät kun housut on ihan spermasa kertoa miten minä onnistua sada pois sitä valumista pillusa t sanna

Pystyn sinä notty itsen kerto mitä parempa kun me toiset tai valitan sinä van siks kun sinä itsen ei koskan sanut paljo sexi ja onko sinä tyhmä kun sinä lähetä sama vitun viesti monta kerta t sanna

1 12 miestä 2 ei mitä ehkäsyn 3 pillu oli kipeä 10 päivä 4 sperma valui ulos pillun 4 päivä 5 17 v 6 minä oli juonut paljo alkoholi ja koko tä sexi juttu alkoi yksin kaverin koti bile se alko sitä että minä oli juonut lika ja siten minä antoi sexi yksi luoka kaveri ja siten minä halun van lisä sexi ja siten se tuli ryhmä sexi kun jokanen miestä juhlasa pani mut seurava aamua minä ei pystynyt kävelä kun pillu oli nin kipeä ja siten onko sitä epänormali että se valui sperma ulos pillun sexin jälken vielä seurava päivä tiedän joku miten minä sa sitä lopeta valua heti sexin jälken ei kai minä tarvitan hanki mitä ehkäsyn kun kaikki sperma valui heti ulos minula tai voiko minä tulla raskana . Kertoka minula t marja