Gallup raskautumis päivänsä tietäville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli montako päivää ennen tai jälkeen olette tulleet raskaaksi tai kenties juuri ovulaatio päivänä?

Kysely siksi koska löysin artikkelin jossa kerrottiin siittiöiden elävän hyvissä oloissa jopa 7 vuorokautta ja raskautumisen olevan mahdollista jopa kaksi päivää ovulaation jälkeen. Kummastuttaa kun munasolu kykenee yleensä hedelmöittymään 24-48 tuntia.

meinasin just tätä tulla kysymään. Tänään ilmeisesti ovis ja peittoja heiluteltu eilen. Tosi tyhmää ehkä, mutta tänään ei vaan jaksettu.

Haluun niin kovasti että ne siimahännät elelis mun sisällä vielä tänään ja varmuuden vuoksi huomennakin.

Meille kävi viimeksi niin, että viimeisen pupustelun ja oviksen väli oli 3 vrk. Olin ihan varma ei hutiksi meni, mutta sitkeitä oli miehen simpat ja olosuhteet suotuisat. Mies oli kyllä vähän polleva:).

Esikoinen, tyttö, sai alkunsa yhdynnästä 4 päivää ennen ovulaatiota.

Nyt raskaana taas ja yhdynnässä oltiin tasan ovulaatiopäivänä. Veikkaan poikaa siis. Plussan tein tästä raskaudesta jo 6 päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli montako päivää ennen tai jälkeen olette tulleet raskaaksi tai kenties juuri ovulaatio päivänä?

Kysely siksi koska löysin artikkelin jossa kerrottiin siittiöiden elävän hyvissä oloissa jopa 7 vuorokautta ja raskautumisen olevan mahdollista jopa kaksi päivää ovulaation jälkeen. Kummastuttaa kun munasolu kykenee yleensä hedelmöittymään 24-48 tuntia.

Munasolu voi elää vain 12-24 tuntia, harvan naisen munasolu elä 48t. Itse olen tullut ivf:n avulla raskaaksi ja myös IUI:n avulla. IVf:ssä tietenkin ovulaatiopäivänä joka on keräyspäivä on tapahtunut hedelmöitys ja IUI:ssä siittiöt on ruiskutettu päivää ennen ovulaatiota. Otollisintahan olisi, että siittiöt ovat jo odottamassa kun munasolu irtoaa.