Gallup: Pystytkö konkkaamaan yhdellä jalalla edes 5 rappua tai ehkä enemmänkin ylöspäin? Tai pystyitkö joskus nuoruudessasi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Kts. otsikko

  • En

    Ääniä: 0 0,0%
  • Olen pystynyt nuorempana

    Ääniä: 0 0,0%
  • En tiedä hlökoht ketään joka pystyisi

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    2
vierailija
Kiitti

Todistin olevani rehellinen sullekin

Mustaa nikkiä ei ole, tulin Vauvalta tänne kun ne jurpot modet sensuroi 99% kaikista viesteistä, muidenkin siis

Olen erilainen kuin laumasielut, joten harmaakin voi haastaa rekkautumaan

Olen pettynyt täkäläisten mustien hiljaisuuteen, siksi kutsuin mukaan heidät, mutta tosi arkoja näyttävät olevan keskustelemaan elämän tärkeimmistä asioista
Se on hassu juttu, mutta kirjoittelijoista, jotka eivät ole Putin-trolleja, uskon sun valehtelevan eniten. Ja mä uskon olevani oikeassa, vaikka kuinka valehtelisit toisin.
 
vierailija
Lyhyihin matkoihin tarvii lihasmassaa. Ala vain maratoonariksi, jos tervakeuhkot kestää.
Minä voitin piirimestaruuskisoissa monta mitalia harjoittelematta yhtään niihin. Luontainen nopeus riitti, kroppa sopusuhtainen ja sporttinen. En halunnut olla steroidibodari ja kuolla nuorena. Enkä ottanut urheilua vakavasti, kävin tuomassa pinnoja seuralle kun pyysivät mukaan ja kun tiesivät minut luonnostaan nopeaksi juoksijaksi

-vain lahjattomat treenaa-

setiksen lempilause 🤣
 
vierailija
Minä voitin piirimestaruuskisoissa monta mitalia harjoittelematta yhtään niihin. Luontainen nopeus riitti, kroppa sopusuhtainen ja sporttinen. En halunnut olla steroidibodari ja kuolla nuorena. Enkä ottanut urheilua vakavasti, kävin tuomassa pinnoja seuralle kun pyysivät mukaan ja kun tiesivät minut luonnostaan nopeaksi juoksijaksi

-vain lahjattomat treenaa-

setiksen lempilause
Haastavaa/hyvää ei ole se, et on hyvä siinä, missä on hyvä luonnostaan, vaan se että on hyvä siinä, mikä on haastavaa.
 
vierailija
Se on hassu juttu, mutta kirjoittelijoista, jotka eivät ole Putin-trolleja, uskon sun valehtelevan eniten. Ja mä uskon olevani oikeassa, vaikka kuinka valehtelisit toisin.
Perusta tunnistamaton s-postiosoite ja julkaise täällä se

Vastaan sänkykuvien kera (ilman naiseni kasvoja) omasta, tunnistamattomasta osoitteestani, ja todistan sun olevan täysin väärässä 😏

setis
 
Olen pettynyt täkäläisten mustien hiljaisuuteen, siksi kutsuin mukaan heidät, mutta tosi arkoja näyttävät olevan keskustelemaan elämän tärkeimmistä asioista
Sori vaan, mutta harmaa kutsusi ei näy. Enkä tosin pidä yhdellä jalalla hyppimistä kovinkaan tärkeäksi asiaksi keskustella. Otsikko ei pahemmin kiinnostanut, mutta nyt avasin kun ei ollut muutakaan tekemistä. Enkä lähde nyt etsimään kerrostaloa jonka rappuun pääsisi hyppimään
 
vierailija
Jalat seinää vasten ylhäälle ja siitä sitten. Mä vedän yli parikytä punnerrusta kylmiltään.
Varmasti on helppo konkata portaita, jos lihasmassa lähenee nollaa.
Eihän se noin mene. Kyllähän ihmisen on syytä pitää itsensä niin hyvässä kunnossa että voi rasittaa kunnolla itseään ja liikkua haasteellisessa maastossakin ilman että olisi kuin joku kukkakeppi.
 

Yhteistyössä