Gallup!Progesteroniarvo luteaalivaiheen puolivälissä(viikko oviksesta)

Hei.
Haluaisin tietää et minkälaisia s-prog arvoja teiltä on mitattu ja onko lääkäri todennut ovulaation tapahtuneeksi kyseisellä arvolla? Ollaan pari vuotta yritetty esikkoa ja nyt ollaan aloteltu hoitoja, ja kaikki muu on oikeestaan tehty, mutta nyt vielä ollan kahen vaiheilla, et otetaanko Clomit vai ei. Mulla on nyt mitattu ne kahdesti. Alkuvuonna arvot oli 14 ja 15 ja nyt sitten kun otettiin metut käyttöön niin ne oli noussu niin että oli 51 ja 48,6. Nämä jälkimmäiset arvot oli kullemma huiput ja että otetaan vielä yksi niin nähdään useampi vertailu. Ollaan hoidossa vaasassa ja lääkärinä E.P, jos jollain on mielipidettä hänestä, niin otetaan vastaan.
Kiitos mahdollisista vastauksista. En löytäny netistä oikeen muutaku labrojen omia tietoja.
Aurinkoista kevättä =)
 
Mulla oli edellisessä kierrossa 60 ja gyne sanoi että erittäin hyvä tulos ja ovis oli tapahtunut, tosin raskautumista valitettavasti ei :eek: Luomukierron arvoja en tiedä, pco:n takia siis clomihoito päällä. Mutta jos sulla on noin hyvät arvot luomusti, niin miksi sitten clomeja tarvisit? Aurinkoa myös sinne B) ja onnea matkaan :heart:
 
43.1 ja ultrissakin ollu aina merkkejä että tapahtuu/tapahtunu, kierrot säännölliset. Harmi että ilmeisesti endo kuitenkin pilaa aina koko homman.. siittiötkin kaikki hitaita, ja näillä ei 2,5 vuoden yrityksellä oo mitään tullu :(
 
Emppu
No sitä se lääkäri nyt haluaa kattoa, et jos sit kuitenkin otetaan vielä tueksi se Clomi, et ne olis ainakin sitten kypsiä(?). Mut sit se samaan hengenvetoon tuumas, et kun omaakin toimintaa näköjään on niin tuplaraskauden mahdollisuus on vähä suurempi. Mene ja tiedä mitä noi lääkärit välillä ajattelee :LOL:
Ja sitte seurannassa pitää olla kuulemma tosi tarkka ettei mee överiksi, kun kärsin kystista. On epäilty että kun niitä kystia on niin ne olis puhkeamattomia muniksia. Noista matalista arvoista se sanoi et varmaan jonkunlainen ovis tapahtuu, mut keltarauhanen ei pysty kyllä noilla arvoilla ylläpitämään raskautta vaikka onnistuisikin.
Sulla oli tosi hyvä arvo Emppu toi 60. ku mulle se lääkäri sanoi et 60 ja 70 väliin tulevat arvot voi tarkottaa et jotain on tapahtunu mut kiinnittymistä ei olis ollut. Taas kerran, mene ja tiedä:)
Risupesä Kuinka sulla diagnosoitiin endo? Ku mulla ei kuulemma tarvi vielä tutkia vaikka kuinka vingun, en ymmärrä. Oliko kipuja? Mä oon yleensä kuukautisten ekan päivän kipee, mut siitä selviää panadolilla tai liikunnalla, kestää muutaman tunnin. Mut vuoto on todella rankkaa ja tärinäkipua on joskus. Mut neki pantiin kystien pikkiin!!
 
Ihaa, mulla näkyi pesäke munasarjasa viime keväänä. Loppuvuoteen mennessä niitä oli tullu jo 2 lisää ja edellinenkin oli kasvanu. Marraskuussa sain vihdoin lähetteen laparoskopiaan ja odottelen sitä enskuulle.
Mä oon päässy aina melko vähällä kipujen kans, ei oo koskaan tarvinnu särkylääkkeitäkään. Vaadin tähystystä 2 vuotta ennekun sain kinuttua ton lähetteen. Ei varmaan uskottu niiden kipujen vähyyden takia että oiskaan, ja sanottiin ettei ois kuitenkaan hyötyä hoitojen kannalta jos sieltä pikkupesäkkeitä polteltais, vaan pikemmin voi olla haittaa jos niitä aletaan ronkkia.
 

Yhteistyössä