Gallup: Pidätkö luonteestasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hekotius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hekotius

Jäsen
19.02.2008
422
0
16
Minä olen omasta mielestäni vähän liian negatiivinen monessakin asiassa. Vaikka asiat olisivat hienosti, huolehdin turhaan etukäteen (esim. raha-asioista, sairauksista jne.). Joskus ajattelen ihanistakin ihmisistä vain niitä miinuspuolia, en tiedä miksi. Joskus minulla on liian lyhyt pinna. Haluan asioiden tapahtuvan nyt heti. En aina osaa ottaa vastaan kritiikkiä. Paska luonne. :P

No mutta, jos jotain pahaa, niin miksei hyvääkin? On minulla hyvä huumorintaju, olen puhelias ja jopa sosiaalinenkin (silloin kun lähden ihmisten ilmoille). Rakastan miestäni ja lapsiamme eniten maailmassa ja tahdon heille kaikkea hyvää :heart:

Nyt vaan vastailemaan :D

Kyllä, mutta voisin kieltämättä olla vähemmän melankolinen aika ajoin ja helpommin lähestyttävä. Muuten kyllä pidän itsestäni :D Aah.. oma kehu tuoksuu ruusulta.

Pidän siitä, että minulle on helppo puhua ja siitä että uskallan olla rehellinen.
Siitä en pidä, että olen niin lyhytpinnainen omien lasteni suhteen,
enkä siitä etten osaa päästä irti joistakin negatiivisista ajatuksista, enkä osaa olla murehtimatta ja märehtimättä etukäteen asioita.
Se kuluttaa minua ja myös läheisiäni :|

No en. Niille, joiden kanssa en oo niin usein ja "syvällisesti" tekemisissä, vaikutan varmaan rauhalliselta, mukavalta, sosiaaliselta ja aikaansaavalta jne... :whistle: Mutta lähemmille ihmisille olen töksäyttelevä, äkkipikainen, liikaa stressaava ja hermoileva, kontrollifriikki, kritiikkiä kestämätön, äärimmäisen itsepäinen.... :ashamed:

Pidän!!Sopeudun erilaisiin elämäntilanteisiin,ja ajattelen asioista positiivisesti - Olen suorasananen,ja tarvittaessa en jää hiljaseks missään seurassa,osaan pitää heikompien puolia,enkä anna kenenkään hyppiä silmille - Olen sosiaalinen ja sosiaalisessa työssä - mulle on helppo avautua,ja olen ehdottoman luotettava - No, sit taas ainut paikka missä olen "ammattimaisesti" on työpaikka-Muuten en näyttele jos en pidä jostain,ja kaksnaamasta ei saa tekemälläkään