Gallup: Paras kaupunki asua? (Suomessa)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
She-na THE PUNKROCKER
Ehdottomasti Rovaniemi mieluummin, Porissa en tosin ole käynytkään.. Sydämeni sykkii pohjoisen suuntaan, ja Roissa olen lapsuuteni ja nuoruuteni asunut. Ikävä sinne! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
eihän kukaan halua oikeasti asua helsingissä.Siel voi käydä mutta asua siellä niin ei ole ihmisen hommaa
Hmm.. mä en enää muualla Suomessa suostuisi edes asumaan kuin Helsingissä. Oletko käynyt esim Tapanilan wanhalla ja viehättävällä omakotitaloalueella? Helsinki on niin paljon muutakin kuin rautatieasema, Itäkeskuksen kauppakeskus, Linnanmäki ja joku lähiön betonikerrostalo.

tamperensis
Juurihan Tampere valittiin Suomen parhaaksi asuinpaikaksi, en nyt kyllä muista että missä tutkimuksessa. Eli liputan kotikaupunkini puolesta. :) Itse en haluaisi missään nimessä asua Helsingissä, tai varsinkaan Espoossa, Vantaalla, Keravalla tms. pääkaupunkiseudulla.

Rovaniemestä ja Porista valitsisin Porin.

esbå
Espoo, siellä on kaikki paremmin.

Ja kaamos tappaa henkisesti, joten Roi-Pori vertailun varmaan veisi sitten Pori.
Rovaniemellä kyllä kiva piipahtaa talvisaikaan, on yleensä luntakin jne.

vv
En osaa sanoa parasta kaupunkia asua, kun tuttuja asuinpaikkoja minulle on Oulu, Kajaani ja Lappeenranta. Mitään noista en suosittele.

Pori VS Rovaniemi, valitsen Rovaniemen sen perusteella mitä niitä tunnen.

Yhteistyössä