Gallup: ottaako kumppaninne teistä kuvia?

  • Viestiketjun aloittaja Saju
  • Ensimmäinen viesti
Elli-Alina
kyllä on kuvattu molemmin puolin ja isäntä haluaisi oman videonkin tehdä, mutta siitä en kyllä ihan tiedä, onneksi ei ole vielä tullut hommattua videokameraa! kyllä siinä vähemmästäkin lämpenee, kun odottaa miestä kotiin kuvia katsellen :p
 
sexymamama
meillä mies otti digikameralla kuvia itselaukaisijalla meidän välisestä KÄDENVÄÄNNÖSTÄ.
Otti liikuuvaa videokuvaakin ja katseli sitä matsia yöllä uusintana vaikka kuinka monta kertaa ja mä epäilen et se runkkas, ko mulla on paikat arat ja ei voitu tehdä sitä, ja miehellä oli kädenväännöstä jäänyt kovat himot ja halut päälle!
 
kyllähän täällä on kuvailtu. joskus vähän nätimpää taiteellista ja joskus niin pervoja "kaikki kolot esillä" kuvia että hävettää kun joskus vilkasin niitä koneelta. toisaalta kiihottavaa ajatella et josko se niitä salaa katselis... ei tosiaankaan mitään muille esiteltävää tavaraa (huih!) :ashamed:
 
On ottanut ja pari videotakin on kuvattu meidän sessioista. Yhdessä niitä katseltu. Ja välillä lähettelemme kesken päivää toiselle kännyllä kiihottavia kuvia ja jos olemme eri kaupungeissa(kaukosuhde) niin saatamma omissa päissämme masturboida ja lähettää samalla toiselle kuvia. Kiihottavaa, kun tietää toisenkin tekevän tuhmia satojen kilometrien päässä :p
 
Mies kun hommasi digikameran se otti musta varmaan parisataa alastonkuvaa. En kyllä tykännyt siitä, että olin tietokoneen taustakuvana aika pitkään. Muuten se kuvaaminen oli ihan kivaa. Mies tuppasi aina innostumaan kuvauksen tiimellyksessä. Nyt en oo kyllä hetkeen ollut kuvattavana.
 

Yhteistyössä