Gallup: onko mies nöksähtänyt..

  • Viestiketjun aloittaja mites muilla
  • Ensimmäinen viesti
mites muilla
Eli mites teillä muilla. Onko mies nöksähtänyt tai huomauttanut kun on päätetty alkaa "yrittämään vauvaa" ja seksin määrä on kenties lisääntynyt entisestä, että miehelle on tullut olo että nyt kyllä kelpaa enemmän kun on vauva haaveissa?

Meillä nyt yrityskierto 2 ja vähän tämänsuuntaista havaittavissa =) ennen seksiä oli ehkä 1-2/ viikossa, nyt voisin vaikka joka päivä. Vaikka kaikilla näillä seksikerroilla ei ole raskautumisen kanssa merkitystä silti tekee enemmän mieli ja miehestä taitaa tuntua että häntä käytetään hyväksi. Eihän se sinänsä valita, miettii kyllä varmasti että jos raskaudun niin kelpaako sitten seksi enää ollenkaan..
 
niin-in
No meillä oli yritysaikaan seksiä joka pv,oviksen aikaan parikin kertaa päivässä."normaalisti" ehkä kerran viikossa.Mies oli vain tyytyväinen tilanteeseen,eipä valitellut,vitsillä heitti,että kylläpä nyt kelpaa ;)
 
tai no
Meilläkin kyllä alkuun oli mies ihan tyytyväinen, mutta yrityksen venyessä on alkanut esiintyä tuota hyväksi käytetyksi tulemisen tunnetta... Ollaan yritetty puhua asiasta, ja sopia jonkinlaisesta joka-toinen-päivä -systeemistä oviksen aikoihin, ettei sentään joka päivä tarvitse enää puurtaa. Mies ei tahtonut sitä jaksaa. ;)

Mutta jos ei huvita, ei se siitä yhdestä kerrasta pitemmän päälle jää kiinni. Eli pakottaen ei kannata, se maksaa itsensä takaisin suhteen toimivuutena. Kyllä se sitten myöhemmin natsaa. Kai.
 
näin
Meillä mies haluaa "enemmän" lasta kuin minä,joten itsellä naisena on vähän sellainen tunne,että mies haluaa nyt lemmiskelyä enemmänkin siinä ilossa että napsauttaa minut raskaaksi ;)
 
päinvastoin
Meilläkin on pikemminkin niin, että mies haluaa lasta enemmän kuin minä, joten minä olen kyllä välillä vähän nöksähtänyt seksin määrästä. En niinkään siksi, ettenkö haluaisi useammin, mutta jotenkin tuntuu välillä, että seksi käy ihan työstä ovulaation tietämillä ja että mies haluaa minua vain siksi, että on mahdollista saada lapsi aikaiseksi. Muutamana kuukautena (kun tämä yritys alkaa kohta kolkutella kahden vuoden rajaa) on käynyt niin, että seksiä ei ole ollut juuri ollenkaan muulloin kun ovulaation tietämillä ja silloin olen kyllä ollut aika kettuuntunut. Onneksi ollaan taas päästy siihen, että seksiä on myös muulloin kuin ovulaation tietämillä, joten enää en ole asiasta olleenkaan yhtä nöksähtänyt :)
 
TUttu juttu
Sama täällä. Mies sitä lasta haluaa minua enempi, joten mä olen pitänyt omana tietonani ovulaation ajankohdan (enkä kyllä ole itse sitä kovin tarkkaan tiiraillutkaan), en näet halunnut, että seksistä tulisi pelkkää "työtä". Niinhän siinä helposti muuten käy - ja vähän tuntuu, että on käynyt jo nytkin...
 
päinvastoin
Mun mies sen sijaan on hyvinkin tietoinen siitä millä tietämillä ovulaationi on. On tutkinut asiaa netistä ja koska muistaa kaikenlaiset pikkuasiat hyvinkin tarkkaan, on myös laskeskellut suurinpiirtein ajankohdan, johon ovulaationi osuu. Viime aikoina olemme ovulaatiota jo tikutelleetkin, kun ajateltiin, että jos saataisiin se vauva vihdoin alulle, voitaisiin jatkaa normaalia elämää - myös sitä seksielämää enkä minä sitten ehkä stressaisi sitä niin paljon :)
 
Ei ole...
meillä mitään tuollaista haivattavissa... Puuhaltiin ennen vauvaakin lähes joka pv ja sama juttu on jatkunut melkein koko ajan vaikka lapsia jo onkin. (Lukuun ottamatta 2 vk synnytyksestä tai jtn sellaista...) :)
 

Yhteistyössä