Gallup naisille rinnoista

• Viestiketjun aloittaja Tissimieheltä
  • Ensimmäinen viesti
Tissimieheltä
Hei kaikki ihanat naiset nuorista neidoista aistikkaisiin keski-ikäisiin.

1. Ikäsi
2. Kuppikoko
3. Muoto (pyöreät, suipot ketunnenät yms)
4. Kiinteys (pystyt, riippuvat)
5. Nännien nipukat (isot, pienet)
6. Tuntuuko rintojen ja nännien hyväily ja suukottelu hyvältä

G. Allup
Suomen naiset ovat yli 40 v.
Niillä on D-kupin pyöreät, hieman riippuvat tissit joiden hyväily tuntuu hyvältä.

Virhemarginaali 95%.

Tulihan tämäkin sitten tieteellisesti todettua, vaikka empiiriset havainnot väittävätkin ihan muuta.

lina m
1. Ikäsi 42
2. Kuppikoko e-f
3. Muoto - isot ja pyöreät
4. Kiinteys - hieman riippuvat
5. Nännien nipukat - suuret
6. Tuntuuko rintojen ja nännien hyväily ja suukottelu hyvältä - mielettömön ihanalta ja kiihottavalta, saan nännien voimakkaasta imemisestä orgasmin

raija45
1. Ikäsi
2. Kuppikoko H
3. Muoto (pyöreät, suipot ketunnenät yms) suipohkot
4. Kiinteys (pystyt, riippuvat) riippuvat
5. Nännien nipukat (isot, pienet) isot
6. Tuntuuko rintojen ja nännien hyväily ja suukottelu hyvältä tuntuu

n-37
1. Ikäsi - se 37
2. Kuppikoko - 70/E
3. Muoto (pyöreät, suipot ketunnenät yms) - kohtalaisen pyöreät
4. Kiinteys (pystyt, riippuvat) - no ei pystyt! Riippuvat? Mutta muhkean pyöreät silti ;-)
5. Nännien nipukat (isot, pienet) - aika pienet
6. Tuntuuko rintojen ja nännien hyväily ja suukottelu hyvältä - olen siitä ekstaasissa!

Tissukka
Alkuperäinen kirjoittaja Tissimieheltä:
Hei kaikki ihanat naiset nuorista neidoista aistikkaisiin keski-ikäisiin.

1. Ikäsi
2. Kuppikoko
3. Muoto (pyöreät, suipot ketunnenät yms)
4. Kiinteys (pystyt, riippuvat)
5. Nännien nipukat (isot, pienet)
6. Tuntuuko rintojen ja nännien hyväily ja suukottelu hyvältä

1. 29
2. dd / e
3. pyöreät
4. ehkä tämän kokoiset tissit eivät ihan pystyt ole :D
5. vähän isommat kuin pienet
6. Mitäs veikkaat, kyllä vain. Taivaallista!

avaa silmäsi
Alkuperäinen kirjoittaja timmimimmi:
Pitäisikö galluppiin lisätä myös paino, kertonee aika paljon onko tissit lihomisen takia kasvaneet. Harvoin timmissä varressa on isot löysät rinnat..
Kyllä kuule on ja paljon, ja päinvastoin: löysässä kropassa voi olla timmit tisut. :)

n-37
Paino on 56 kg, pituus 165 cm. Joten hoikka tyttö olen, en kuitenkaan mikään aerobiccaajan timmi varsi ;-) no jos esim. vyötäröni on 60 cm, niin kamalan lihava en taida olla... eli siis suuuuret rinnat hennossa varressa. Hyvä kunto, niin jaksan pitää itseni pystyssä ;-)

tissi mies
Pitäisikö galluppiin lisätä myös paino, kertonee aika paljon onko tissit lihomisen takia kasvaneet. Harvoin timmissä varressa on isot löysät rinnat..
siinä taas joku tissitön katkera ja kateellinen omasta mielestään timmimimmi kettuilee. Kaikkea se kateus teettää.
ps. laita silikonit niin sullakin on sitten tisut.

NeitiQuu
Kuule, ei ne riipu. Kynä pysyy alla, mutta ei ne maata kohden sojota. Ovat silleen kivasti tyrkyllä, nännit nöpöttää siellä kärjessä kuitenkin ylöspäin. Olen siis tämä Etumusta riittää -nainen.

jatkoooo
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiQuu:
Kuule, ei ne riipu. Kynä pysyy alla, mutta ei ne maata kohden sojota. Ovat silleen kivasti tyrkyllä, nännit nöpöttää siellä kärjessä kuitenkin ylöspäin. Olen siis tämä Etumusta riittää -nainen.
Riippuviksi rinnoiksi sanotaan rintoja joiden alla kynä pysyy, siitä viis mihin nännit näyttävät, vaikka olisivat leuassa kiinni! Varmaan olet nähnyt (synnyttäneitä) naisia joilla on tyhjät roikkuvat pussit mutta nännit silti pystyssä rinnan päällä eikä alla? Kyllä ne ovat riipputissit.
DD-kuppiset hinkit ovat vain siinä tapauksessa ei-riippuvat jos ovat silikoonipampulat. Ne kun ovat kuin kaksi koripalloa - aina samanlaiset, oli nainen sitten seisaallaan tai selinmakuulla. Ne saa leikkauksella sellasiksi ettei kynä pysy alla. ;)

mimmimimmi
Alkuperäinen kirjoittaja tissi mies:
siinä taas joku tissitön katkera ja kateellinen omasta mielestään timmimimmi kettuilee. Kaikkea se kateus teettää.
ps. laita silikonit niin sullakin on sitten tisut.
Siinä taas joku munaton katkera ja kateellinen omasta mielestään tissi mies kettuilee. Kaikkea se kateus teettää.
ps. laitata Virossa silikonia, niin sullakin on sitten muna.

Etumusta NeitiQuulla
Niinpä! Synnyttämättömilä naisilla on nykyään isoja rintoja ja miksi ihmeessä ne kärpäslätkinä roikkuisivat? Minä tykkään rinnoistani ja jos joku sanoo jotain muuta, minä sanon, että pilvihin on piian nännit... : )

Yhteistyössä