Gallup:Montako joulukalenteria hommaat lapsillesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän tytöllä on kaksi: Littlest Pet Shop ja My Little Pony. Tilasin jo lokakuussa Citymarketin nettikaupan alesta. Suklaakalenteria ei hommata. Kuvakalentereita on olemassa ja saa itse päättää haluaako tänä vuonna niitä avata. Voi olla että ostan vielä jonkun, jos joulukuun alussa on alessa.

yhdet molemmille, toisella lego-kalenteri toisella petshop-kalenteri..

ollaanko me ihan out kun aina on ostettu yksi molemmille? perheen yhteisenä meillä on kuvakalenteri..

yks riitää kummallekin pojalle, nuo täysi-ikäiset saavat itte ostaa kalenterinsa jos sellaisia tarvitsevat.
ostan enintään 2-3 euroa maksavat kalenterit, mielellään erilaiset

Valaiskaa minua miksi ihmeessä niitä kalentereita pitää olla useampi? Oma lapsi vasta 2v. joten en ole mitään vaatimuksia hänen suunnaltaan vielä aiheesta saanut. Ja ainakin tässä vaiheessa olen melko varma että yhtä kalenteria enempää ei jatkossakaan meille tule.

Kaksi lapsista valitsi Lego Friends-kalenterit ja yksi My little Pony-kalenterin. Yhteisenä kaikille on itse askartelemani seinlle ripustettava "taskukalenteri", johon tonttu tuo jotain pientä päivittäin.

Ostin tänä vuonna ekaa kertaa jotain muuta kuin euron kökkösuklaa-kalenterit. Eli tyttö 8v sai hartaasti toivomansa PetShop kalenterin ja poika 9v sai Lego City kalenterin. Poika sanoi, ettei välttämättä tarvitse mitään tai euron suklaakalenteri ok (ei edes tykkää suklaasta), mutta en raaskinut olla ostamatta kun tyttö sai kuitenkin tuon arvokkaan kalenterin.

Yhdet kalenterit saavat riittää. Sitä paitsi, esim. Aku Ankka -lehden välissäkin yleensä on jonkun sorttinen joulukalenteri. Sekin saisi riittää, mutta kai nuo saavat yhdet krääspöks-kalenterinsa.

Yhteinen itsetehty yllätyspussikalenteri (joka pussissa siis kaikille joku ylläri mutta avaavat vuorotellen) ja jokaisella näyttää olevan m&m´s-suklaakalenterit ja paikallisen kiekkoseuran kuva-arpakalenteri. Ne riittäköön.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kukin saa yhden kalenterin.

Lego kalenterit ostin.

Yhteistyössä