Gallup: Mitä tuoksua käytit olessassi yläasteella/lukiossa, entä mitä äitisi?

• Viestiketjun aloittaja galluppia
  • Ensimmäinen viesti
galluppia
Mikä oli ykkös tuoksu sinun teinivuosinasi? Itselläni se oli Samba, yhdeksänkymmentäluvun puolivälissä. Äitini käytti aina jotain halpis myski tuoksua Musk by Alyssa Ashley tai jotain. Monet ikäiseni käyttivät saippuanhajuista Vanderbildia.

Saraldo
Samba, Benetton, Tommy Hilfiger (tästä mulle tulee nykyään migreeni..), Musk by Alyssa Ashley.... Näitä mun tuli käytettyä, ja juurikin 90-luvun alussa ja puolivälissä :). Mä en muista äitini hajuvettä, mutta aika usein sillä on jotain Yves Rocherin hajuvesiä. Niitä tilattiin postimyynnistä :).

"alkup"
[QUOTE="vieras";27181108]Yves Rocherin Vie Privee... Joo ja Samba oli kans käytössä.[/QUOTE]

Tämä Vie Privee sai minulle hirveän päänsäryn aikaan, ja oli tietysti se vieressä istuvan luokkakaverin suosikki.

Miau
Tresor oli yks, Samba kans, sit oli joku kurkun hajunen, eka ihan oikee ja kallis oli Kenzo. Joskus kokeilin Poisonia, huh huh, jäi traumat, kun tuli suihkuteltua vähän liikaa =)
Äiti ei käyttäny juurikaan mitään.

tiiteni harmaana
Milloin mitäkin, mutta mieleen tuli ainakin DATE-tuoksut, joita sai useaa eri tuoksua eri värisillä korkeilla varustetuissa lasipulloissa. Äitini ei varmaan käyttänyt mitään. Oskar de la Rentaa tykkäsin käyttää myös ehkä lukiossa. Nykyään tuoksut ottaa päähän enkä käytä mitään.

Catsy
Itse käytin Tommy Girliä, ja sitten kaikilla piti olla jotain H&M:n bodysprayta, mikä oli tuoksultaan muistaakseni aika lähellä tuota Tommy Girliä. Nämä siis yläasteella. Lukiossa taisi olla Emporio Armanin She White ja Hugo Bossilta jotain punaisessa pullossa, sekä Ralph Laurenin Ralphia. Äitiltä muistan myskin jossain muodossa, Lancômen Tresórin ja Elizabeth Ardenin Red Doorin.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27181207]Oliskohan Samba vielä hyväntuoksuista? Milloinka tuo kadonnut markkinoilta?[/QUOTE]

On se mun mielestä edelleen hyväntuoksuista ja vielä sitä kaupoista (prisma) löytää. :D

"vieras"
[QUOTE="alkup";27181212]Samba taisi olla 90-luvun Boum[/QUOTE]

Mä en muista mitä itse käytin, mutta Sambaa oli kaikilla. Olin muutenkin poikkeva, joten en sitä hankkinut. Tykkäsin kovasti jostain Yves Rocherin tuoksusta ja jollain oikealla valmistajallakin oli samantapainen. Sellainen metsäinen, kevyt tuoksu, vihreä pakkaus ja pullo. Noku nature -tyyppinen. Muistaako kukaan?

Mikä on Boum?

"vieras"
[QUOTE="vieras";27181238]Mä en muista mitä itse käytin, mutta Sambaa oli kaikilla. Olin muutenkin poikkeva, joten en sitä hankkinut. Tykkäsin kovasti jostain Yves Rocherin tuoksusta ja jollain oikealla valmistajallakin oli samantapainen. Sellainen metsäinen, kevyt tuoksu, vihreä pakkaus ja pullo. Noku nature -tyyppinen. Muistaako kukaan?

Mikä on Boum?[/QUOTE]

Hei, se nimi oli tosiaan tuo Nature! :)

"alkup"
[QUOTE="vieras";27181238]Mä en muista mitä itse käytin, mutta Sambaa oli kaikilla. Olin muutenkin poikkeva, joten en sitä hankkinut. Tykkäsin kovasti jostain Yves Rocherin tuoksusta ja jollain oikealla valmistajallakin oli samantapainen. Sellainen metsäinen, kevyt tuoksu, vihreä pakkaus ja pullo. Noku nature -tyyppinen. Muistaako kukaan?

Mikä on Boum?[/QUOTE]

Glossy — Boum — Hajuvesi — Jeanne Arthes

Tuoksu, jota ainakin vuosi-pari sitten käytti monet tuntemani teinit.

Yhteistyössä