Gallup: Mitä teit tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Töihin aamusta, ensin tytön vienti hoitoon kävellen, neljän jälkeen kauppaan ja tytön haku (onneksi pääsin autolla) sitten ruoaksi pizzaa ja pikainen köökin siivous. Nyt vain on öllötelty, nuoriparikin piipahti äsken :) kohta nukkumaan.

herätys ja aamutoimet. Sitten koululle. Koulusta kauppaa, siitä kotiin. Sitten laskujen maksua, siivoilua, koulujuttujen tekoa, ruoan teko ja syöminen, lisää koulujuttuja ja nyt tässä ja kohta kattomaan telkkua hetkeks ja sitten nukkumaan. Tenttiin olis pitänyt lukea, mutten eipä kerennyt ja nyt ei enää jaksa.

Siivosin tallin, juoksutin ja totutin yhtä hevosta satulaan ja ratsastajaan. Levitin hiekkaa pihalle.
Kävin kaupassa, tehtiin ja syötiin pizzaa.
Pidin yhden ratsastustunnin, hieroin yhden hevosen, laitoin hevoset nukkumaan, ruokin koirat, kissat ja marsut.
Nyt syön taas pizzaa.

Mitä maksaa YKSI ratsastustunti?
*mietttii muuttamista meahin naapuriksi*

Käytiin yhdessä pojan kanssa Kelassa, yliopistolla, labrassa, rautakaupassa ja omassa kodissa. Sitten mä tarvitsin unet ja tultiin välillä kotiin. Illalla poika kävi uimassa ja minä toisessa rautakaupassa hakemassa lupaamani rakettilampun. Kotiin tultuamma poika on oksennellut ja minä pyykännyt. Ensi yö menee sohvalla.

Mulle rankka päivä näissä olosuhteissa.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Mä otan 10-15€, koska ne on mulle se "karkkiraha", ei pääasiallinen työ :D

Olen kyllä miettinyt hinnan nostamista, mutta enpähän vielä ole saanut aikaiseksi...

Siis oikeista ratsatustunneista maksan "maaseututaksan" eli 28 eetua tunnissa.
14 ja pienemmät ratsastavat tällä hetkellä 8 eetua tunnissa. Ja se oikeastaan alakanttiin suhteessa kuluihin..

Siis oikeista ratsatustunneista maksan "maaseututaksan" eli 28 eetua tunnissa.
14 ja pienemmät ratsastavat tällä hetkellä 8 eetua tunnissa. Ja se oikeastaan alakanttiin suhteessa kuluihin..

On ne vaan hinnoissaan...
Ja mä pidän siis max. kahden ratsukon tunteja. Maneesia ei ole, ja kenttäkin on pieni, mutta ne 2 mahtuu kyllä menemään.
Noilta pikkusilta minäkään en ota, kuin 5€/kerta, ne menee yleensä sen puolisen tuntia kerrallaan, talutettuna tai itse osaamisen mukaan.

Noille vähän isommille (about 10v. ja siitä vanhemmat) pidän sitten ihan tunnin mittaisia tunteja joilla on tarkoitus oppia ja vähän edetäkin.

Päivällä käytiin kaupassa, postissa ja kirjastossa. Kotona keitin ruokaa ja tein kiisseliä jälkkäriksi. Luin lapsille kirjastosta lainattuja satukirjoja, iltapesut, hammaspesut, lasten nukutus jne... Nyt sit vähän omaa aikaa lopuksi, laiskottelen vaan sohvalla:whistle:

Kävin perhekerhossa pojun kaa heti aamusta... Sit käytiin Hesellä ja söin ekan hampurilaiseni kahteen vuoteen (ja jumakauta, mite rupinen purilainen se olikaan! Misä salaatit? Misä kunnon pihvi? Misä kastikkeet? Ja se sämpyläki oli joku pula-ajan versio oikeasta sämpylästä... ikänä en enää Hesen ovista sisään astu! Phyi!)

Mut juu... Sitten tunnin kävelylenkki ja kotiin kokkailemaan... Ja sit kahvia ja pojun kans ulkoilemaan vähän (=poju mönkii maassa ja äiti huutelee jotain kannustavaa vieressä...) Sit lapsi pitiki laittaa jo nukkumaan...
ja sit katoimma ukon kans Matrixin... ja ny oon täällä Kaksplussalla, vaikka nukkumaan piti mennä..

Aamulla piti lähteä pojan kanssa ulkoilemaan, mutta askarteluinspiraatio iski ja sitten sade, joten oltiin sisällä. Katsottiin elokuvaa. Lounaan jälkeen kevyttä kotihommailua, pyykkiä jne. ja jalkajumppaa. Sitten päivällisruoka uuniin, kauppalistan laatiminen ja kaverin kanssa kaupungille shoppailemaan. Nyt illalla olen istunut tässä koneella, jumpannut jalkaa ja katsonut telkkaria. Kohta nukkumaan.

Kävin pojan kanssa lääkärissä, kävin miehen kanssa kirjastossa, kaupassa ja kioskilla, tein ruokaa, katoin miehen kanssa elokuvan, katoin unelmien poikamiestytön ja nyt valvon ku muut nukkuu.

Yhteistyössä